Ford ogłosił nowe wersje Nuggeta. Walka o klientów kamperów trwa

Transit Custom Nugget w odmianach Active i Trail mają być propozycją dla tych, którzy częściej zjeżdżają z utwardzonych szlaków i muszą dotrzeć w miejsca niedostępne dla zwykłych odmian. Choć i tak ich największą zaletą jest atrakcyjniejszy wygląd.

Ford Nugget Active (biały) i Trail (pomarańczowy).
Ford Nugget Active (biały) i Trail (pomarańczowy).
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe / Ford
Marcin Łobodziński

31.08.2021 | aktual.: 14.03.2023 15:21

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kompaktowe kampervany Forda w wersjach Active i Trail debiutują na targach Caravan Salon 2021 w Düsseldorfie, które trwają od 27 sierpnia do 5 września. Mają "pokonywać błotniste brzegi, nieutwardzone szlaki i śmiało wjeżdżać w trawiaste obozowiska".

Ich zaletą względem standardowych odmian jest polepszona trakcja. W obu autach realizuje to szpera mLSD – w Trailu standard, w Active za dopłatą.

Ford Nugget Trail
Ford Nugget Trail© fot. mat. prasowe/Ford

Pod maską obu wersji pracuje 2-litrowy diesel EcoBlue. W Trailu tylko w parze z 6-biegową skrzynią manualną, natomiast w Active manual można zastąpić automatem, ale tylko do manuala da się zamówić mLSD.

Wersja Active poza atrakcyjnym wyglądem wyróżnia się także nową podłogą Nugget Active, wykonaną z jasnego drewna w stylu pokładu jachtowego, odporną na uszkodzenia i łatwą w czyszczeniu. Z kolei Trail jest zdominowany czarnymi dodatkami chroniącymi nadwozie przed zarysowaniami, czarnymi felgami i grillem w stylu Rangera Raptora z dużym napisem FORD.

Wersje Nugget Active i Trail będzie można zamówić u europejskich dealerów Forda pod koniec 2021 roku.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/17]
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (1)