Fiat 500X - nareszcie oficjalnie

Dziś oficjalnie zadebiutował w Paryżu Fiat 500X. Znamy już nie tylko wygląd i kształt wnętrza, ale kilka szczegółów technicznych na temat źródeł napędu.

Fiat 500X - nareszcie oficjalnie
Marcin Łobodziński

02.10.2014 | aktual.: 08.10.2022 09:01

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

To jeden z niewielu modeli Fiata, w których nie będzie już słabych i starych jednostek napędowych. Podstawą jest 1,4 Turbo MultiAir II o mocy 140 KM łączony tylko z napędem na przednią oś oraz 6-biegową skrzynią manualną. Diesel 1,6 MultiJet II ma mieć 120 KM, natomiast większy 2,0 Multijet II 140 KM. Ten ostatni można zamawiać z 9-biegowym automatem i napędem na cztery koła. Tyle na start, ale później do gamy dołączą inne silniki.

Jednym z nich jest benzynowy 1,6 e-TorQ o mocy 110 KM z 5-biegowym manualem i napędem na przednią oś oraz mocniejsza, bo 170-konna odmiana 1,4 Turbo MultiAir II z automatem i napędem na obie osie. Prawdopodobnie do gamy dołączy 2,4-litrowa jednostka o mocy 184 KM. Do rodziny motorów wysokoprężnych dojdzie zmodyfikowany 1,3 MultiJet II o mocy 95 KM.

Fiat 500X - galeria producenta

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/10]
Komentarze (56)