Ferrari jak Kia - 7 lat bezpłatnego serwisu
Koreańska marka Kia zyskała wielu klientów dzięki swojej 7-letniej gwarancji na nowe samochody. Podobny zabieg wprowadziło Ferrari, które proponuje swoim klientom bezpłatny serwis przez 7 lat od momentu zakupu samochodu.
27.04.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Koreańska marka Kia zyskała wielu klientów dzięki swojej 7-letniej gwarancji na nowe samochody. Podobny zabieg wprowadziło Ferrari, które proponuje swoim klientom bezpłatny serwis przez 7 lat od momentu zakupu samochodu.
System ten obowiązuje już w Europie, a do końca roku ma zostać wprowadzony na pozostałych kontynentach. Ferrari pragnie tym samym pokazać wielką troskę o swoich klientów. Czyżby miało to związek z płonącymi Italiami, które trochę nadszarpnęły wizerunek marki. Problem oczywiście rozwiązano, jednak płonące Italie narobiły sporo szumu w ubiegłym roku.
Nie wszystkie samochody zostały objęte tym specjalnym programem. Jedynie kupcy modeli 458 Italia, FF i California, którzy zakupią swoje samochody od autoryzowanych dealerów, zostaną objęci 7-letnim, bezpłatnym programem serwisowym. Jest to oczywiście opcja standardowa, jednak program obejmuje coroczne przeglądy przy wykorzystaniu dedykowanego dla Ferrari sprzętu, naprawy z wykorzystaniem oryginalnych części, robociznę, a nawet olej silnikowy i płyn hamulcowy.
Oczywiście dokładny zakres programu jest zapewne ograniczony i zawarty w regulaminie, jednak jest to z całą pewnością bardzo dobre posunięcie ze strony włoskiego producenta. Co więcej - program serwisowy jest przypisany do indywidualnego egzemplarza, a więc obowiązuje nawet po zmianie właściciela samochodu.
Źródło: Ferrari