Ewolucja "znaczków"
Historia człowieczeństwa, ba! każdego gatunku wiąże się nieodzownie z ciągłą ewolucją. Nawet teraz dookoła nas tak wiele rzeczy się zmienia, jednak widząc je każdego dnia nie jesteśmy w stanie tego dostrzec - łatwiej to zauważyć patrząc na wszystko przez pryzmat pewnego rodzaju okresów. Podobnie również było z markami samochodowymi, a uściślając - z ich logami.
20.02.2008 | aktual.: 02.10.2022 14:11
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Historia człowieczeństwa, ba! każdego gatunku wiąże się nieodzownie z ciągłą ewolucją. Nawet teraz dookoła nas tak wiele rzeczy się zmienia, jednak widząc je każdego dnia nie jesteśmy w stanie tego dostrzec - łatwiej to zauważyć patrząc na wszystko przez pryzmat pewnego rodzaju okresów. Podobnie również było z markami samochodowymi, a uściślając - z ich logami.
Dla przykładu taki Aston Martin - wszystko się zaczęło od koła, podobnie jak BMW, które jednak jest raczej wierne swojemu pierwowzorowi z lat 20tych zeszłego wieku. Najdziwniejszy jest chyba znaczek Audi, bowiem cztery złączone koła, które wszyscy dobrze znają, są odpowiednikami czterech symboli. Popularny w Europie Fiat, a właściwie jego logo, które aktualnie jest montowane na samochodach w pewnym sensie odwzorowuje to z 1921, lub 1925 roku. Sporą ewolucję również przeszedł Peugeot - aktualny stojący lew najpierw szedł, później się wznosił, aby przybrać znaną dziś posturę.
Źródło: neatorama[block position="inside"]10747[/block]