Ewolucja Audi R18 - krótka analiza [technika wyścigowa odc. 34]
Podobnie jak Peugeot, Audi cały czas testuje i ulepsza swój bolid. Oto kilka zmian w nowym aucie w porównaniu prototypem przedstawionym przez Audi na początku.
16.04.2011 | aktual.: 30.03.2023 12:22
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Listewki z przodu
Wentylacja oświetlenia
Podobnie, jak w przypadku R15 TDI, tak i w R18 zastosowano częściowo technikę diod LED w oświetleniu przednim. Diody wymagają dość intensywnego chłodzenia. Jak się okazuje na tyle dużego, że same wentylatory nie wystarczą przy dużych prędkościach i potrzebne są otwory wentylacyjne, do zwiększenia wydajności chłodzenia.
Otwór w przednim błotniku
Brak przednich skrzydełek
Przedni dyfuzor
Na zdjęciach poniżej widać fragment podłogi pojazdu, która prawdopodobnie służy jako element dyfuzora z przodu. Na obrazkach zaznaczyłem przypuszczalny kształt powierzchni tworzących dyfuzor.
Zmieniony górny wlot
Płetwa rekina
Końcówka płetwy
Zobacz też:
W poprzednim odcinku:
Źródło: Audi • ultimatecarpage