Ducati zdobywa rynek w USA
Ducati North America ogłosiła, że włoski koncern skutecznie zdobywa motoryzacyjny rynek w Stanach Zjednoczonych. Powołuje się przy tym na wyniki sprzedaży po niemal połowie roku 2009. Michael Lock z kierownictwa twierdzi, że Ducati w USA przebyło długą drogę.
27.05.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:35
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ducati North America ogłosiła, że włoski koncern skutecznie zdobywa motoryzacyjny rynek w Stanach Zjednoczonych. Powołuje się przy tym na wyniki sprzedaży po niemal połowie roku 2009. Michael Lock z kierownictwa twierdzi, że Ducati w USA przebyło długą drogę.
Ducati posiada swoje oficjalne salony sprzedaży w 20 najważniejszych metropolii USA. I mimo trwającego kryzysku ekonomicznego zalicza pozytywny wzrost sprzedaży w porównaniu z konkurencją. Dawniej włoski producent w Stanach Zjednoczonych był skupiony tylko na sporcie. To właśnie ta "długa droga", o której mówi Lock. Dzięki skutecznej polityce marketingowej wzrost sprzedaży doszedł do niemal 6 %.
Siła Ducati na tamtejszym rynku tkwi w ścigaczach. Sukces modelu Monster był wyraźnym sygnałem do rozszerzania oferty, pojawiania się nowych salonów itd. Teraz premiera nowego Streetfightera umacnia włoski koncern na rynku. Oto lista miast, w których można nabyć ich motocykle:
Ashville, NC
Boston, MA
Buffalo, NY
Denver, CO
Honolulu, HI
Kansas City, KS
Los Angeles, CA
Miami, FL
Milwaukee, WI
Monterey Bay, CA
New York City, NY
Oklahoma City, OK
Omaha, NE
Orange County, CA
Phoenix, AZ
Portland, OR
San Francisco, CA
San Jose, CA
Santa Barbara, CA
Washington, D.C
Źródło: motorcycle-usa.com