Co czytacie?

Nie ma co ukrywać, żyjemy w czasach Internetu. Rynek mediów się zmienia. Coraz więcej drzew zawdzięcza sieci dobre samopoczucie. Jednym słowem - rynek prasy się kurczy... w tym motoryzacyjnej.

tg1
tg1
Michal Grygier

19.06.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nie ma co ukrywać, żyjemy w czasach Internetu. Rynek mediów się zmienia. Coraz więcej drzew zawdzięcza sieci dobre samopoczucie. Jednym słowem - rynek prasy się kurczy... w tym motoryzacyjnej.

Pierwsze miejsce od wielu lat należy do jednego tytułu. Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" (Axel Springer Polska), bo o nim mowa, w stosunku do roku ubiegłego spadła o 8% - wynika z danych Związku Kontroli Dystybucji Prasy.

Na drugim miejscu znalazł się "Motor" (Wydawnictwo Bauer), na trzecim "Top Gear" (Burda Media Polska), który pomimo spadku sprzedaży może ten rok uznać za całkiem udany.

"Auto Świat" w marcu tego roku sprzedał 108 191 egz. swojego tytułu, wobec 118 415 egz. w marcu roku ubiegłego.

"Motor" sprzedał w marcu 2009 roku 103 392 egz. Wobec 102 343 egz. w ubiegłym roku.

"Top Gear" rok temu, w marcu, czyli miesiącu swojego debiutu pozbył się nakładu równego 94 970 egz. Rok później jest to wielkość 86 669 egz. Spadek spory, ale jak na nowy tytuł, to świetny wynik...

A Wy co czytacie? I gdzie czytacie? Prasa, czy Internet?

Nie uważacie, że godziny prasy są już policzone?

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (25)