Cadillac CTS 2015 w reklamie OneStar
Amerykańska firma OnStar udostępniająca Internet 4G LTE umieściła najnowszy model Cadillaca CTS po faceliftingu w swojej reklamie.
02.07.2014 | aktual.: 03.07.2014 11:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nowy przedni grill, nowe logo i nieco inne, chromowane wykończenia na zderzaku to cały facelifting Cadillaca CTS. Wewnątrz pojawiły się głównie nowe systemy komunikacji z samochodem i światem. Jednak oryginalnym pomysłem jest zaprezentowanie zmienionego samochodu w nie własnej reklamie. Auto pozwala na łączenie się z siecią OnStar i znalazł się pretekst, by stworzyć jedną reklamę na dwa produkty.
Samochód będzie wyposażony w jeden z trzech silników benzynowych:
- 2,0-litrowy, turbodoładowany, 4-cylindrowy o parametrach 272 KM i 400 Nm,/list list3,6-litrowy wolnossący V6 321 KM i 373 Nm,
- 3,6-litrowy turbodoładowany V6 420 KM i 583 Nm.