BMW walczy w reklamach nie tylko z Audi. A jak wygląda walka z włoską Aprilią?
Jest taka stara jak świat sztuczka . Polega na bardzo szybkim zdjęciu obrusu z zastawionego stołu bez jednoczesnego przemieszczenia stojących na nim naczyń. Zrobić to dobrze za pomocą rąk jest bardzo trudno, a co dopiero mając do dyspozycji… motor? I co wspólnego mają z tym Aprilia i BMW?
24.06.2010 | aktual.: 02.10.2022 20:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Możecie się domyśleć, że taka sztuczka przy użyciu motocyklu jest bardzo ciężka do wykonania. Mimo oczywistych trudności właściciel motoru firmy Aprilia decyduje się na podjęcie próby, która oczywiście kończy się fiaskiem. Po co więc umieszczać filmik z tym wydarzeniem w sieci? Bo to jest bardzo dobra reklama ;-)
Włoska Aprilia reklamuje się hasłem „nie jesteśmy dobrzy w trikach”. Kolejnym hasłem, które ukazuje się nam po serii scen związanych z rajdami motocyklowymi, jest: „jesteśmy dobrzy w wygrywaniu”. Kampania jest odpowiedzią firmy Aprilia na spoty swojego rywala w World Superbike, czyli niemieckiego BMW.
[]Audi R8 Spyder vs. Porsche 911 Turbo Cabriolet [wideo]](http://Audi R8 Spyder vs. Porsche 911 Turbo Cabriolet [wideo)
Co ciekawe kilka miesięcy wstecz niemieckie BMW umieściło w sieci filmik w którym ich motor bierze udział w prawidłowym wykonaniu wspomnianej wcześniej sztuczki.
Aprilia RSV4: Tablecloth Trick.
Źródło: autoblog.com