"Bennetts Babes" - brytyjski sposób na reklamę
Była uczestniczka brytyjskiej edycji Big Brother, Nicole Tappenden, wspólnie z jedną z największych brytyjskich firm ubezpieczeniowych rozpoczęła poszukiwania do "2010 Bennetts Babe Squad". Śliczna modelka została twarzą konkursu, pozując na Ducati 1198. Równocześnie wybrano ją jurorem, by okiem eksperta oceniała zgłoszenia.
20.02.2010 | aktual.: 02.10.2022 20:07
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Była uczestniczka brytyjskiej edycji Big Brother, Nicole Tappenden, wspólnie z jedną z największych brytyjskich firm ubezpieczeniowych rozpoczęła poszukiwania do "2010 Bennetts Babe Squad". Śliczna modelka została twarzą konkursu, pozując na Ducati 1198. Równocześnie wybrano ją jurorem, by okiem eksperta oceniała zgłoszenia.
Bennetts to jedna z największych brytyjskich firm ubezpieczeniowych, specjalizująca się przede wszystkim w ubezpieczeniach motocykli i motocyklistów. W poprzednich latach do "Bennetts Babes" należały m.in. Daniel Lloyd (Miss Anglii 2004 i Miss Wielkiej Brytanii 2006) oraz zwyciężczyni 10 edycji brytyjskiego Big Brother, Sophie Reade.
Nicole zapowiada, że będzie prowadzić na bieżąco blog informując swoich fanów o postępach konkursu. Szczęśliwa zwyciężczyni konkursu będzie miała możliwość zaistnieć w świecie modelingu, jak i wspólnie z Nicole T stać się "twarzą" firmy Bennetts.
Nie wiem jak Wam, ale mi taka forma reklamy bardzo się podoba. Może polskie firmy zamiast nudnych, szarych reklam powinny także pomyśleć nad taka formą promocji. Co Wy na to ?
Jeśli nadal nie jesteście pewni to na zachętę jeszcze jedno zdjęcie ślicznej Nicole.
Pozostałe zdjęcia z sesji można oglądać na oficjalnej stronie konkursu .
Źródło: MCN