Auta, które się nie psują. Klienci nie chcą innych

Coroczny brytyjski Auto Trader New Car Awards to plebiscyt polegający na zbieraniu opinii użytkowników samochodów i na ich podstawie przyznawane są nagrody. Lexus po raz czwarty wygrał w "swojej" kategorii.

Lexus
Lexus
Źródło zdjęć: © Autokult | GrzegorzKozera.pl
Marcin Łobodziński

25.06.2023 09:07

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W tegorocznej edycji przesłano aż 220 tys. ankiet i na ich podstawie Lexus w kategorii Most Reliable Car Brand (najbardziej niezawodna marka) triumfował po raz czwarty w ostatnich pięciu latach.

Warto dodać, że w lutym marka po raz szósty z rzędu triumfowała w "What Car? Reliability Survey". Lexus został także numerem jeden w badaniu 2023 U.S. Vehicle Dependability Study przygotowywanym przez J.D. Power, wiodącą amerykańską organizację konsumencką.

Jeśli chodzi o zadowolenie klientów oraz niezawodność, Lexus góruje nad innymi markami premium. Klienci cenią sobie nie tylko niską awaryjność, ale – jak wynika z badań – także jakość i komfort. Wielu klientów nie zamierza zmieniać marki na inną, a niektórzy żałują, że zrobili to tak późno.

W Polsce Lexus akcentuje cechę niezawodności w ten sposób, że przyznaje gwarancję na 10 lat i 185 tys. km w programie Lexus Relax. Jest dostępna nawet dla samochodów kupionych za granicą. Jedynym warunkiem jest wykonanie przeglądu okresowego w ASO Lexusa co 12 miesięcy lub 15 tys. km. Program obejmuje wszystkie samochody Lexusa – nawet takie, które miały przerwę w serwisowaniu w autoryzowanych punktach.

Komentarze (14)