Ania Dąbrowska wybrała Nissana Micrę
Nissan rozpoczął współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich piosenkarek młodego pokolenia - Anią Dąbrowską. Jej najnowsza płyta „W spodniach czy w sukience” już po kilku dniach sprzedaży ma status Złotej Płyty będąc jednocześnie najlepiej sprzedającą się płytą w Polsce (premiera płyty odbyła się 16 czerwca).
27.06.2008 | aktual.: 02.10.2022 14:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wizerunek artystki idealnie odpowiada grupie docelowej, do której kierowany jest Nissan Micra, dlatego producent zdecydował się zaproponować Ani Dąbrowskiej, by została Twarzą Nissana Micry. Micra to samochód przede wszystkim dla młodych, aktywnych kobiet - jest wygodny, praktyczny i elegancki. Uważany jest za idealne auto do miasta. Artystka bez wahania zgodziła się na współpracę gdyż Micra wielokrotnie, w swojej 25-cio letniej historii, udowodniła, że jest produktem godnym zaufania. Między innymi zdobyła, jako pierwszy japoński samochód, prestiżowy tytuł Międzynarodowego Samochodu Roku.
Micra dostępna jest w trzech wersjach wyposażenia: Visia, Acenta, Tekna oraz z benzynowymi silnikami o pojemnościach 1.2 i 1.4 litra oraz z silnikiem diesla 1.5 litra. Jej ceny rozpoczynają się już od 36900 pln.
To nie pierwsze tego typu posunięcie importerów motoryzacyjnych w Polsce. Niedawno twarzą Audi został Adam Małysz, a Suzuki wypuściło limitowaną edycję Suzuki Swift Joanna Brodzik Edition.