Alpina D3 Bi‑Turbo (2015) - subtelny lifting u nadwornego tunera

Seria 3 przeszła w tym roku lifting. Nie mógł on więc ominąć także wersji przygotowanej przez flagowego tunera BMW: Alpinę.

Zmiany są minimalne - Alpina przemodelowała jedynie zderzaki, a wraz ze zmianami w samym BMW, w Trójce pojawiły się także nowe reflektory.
Zmiany są minimalne - Alpina przemodelowała jedynie zderzaki, a wraz ze zmianami w samym BMW, w Trójce pojawiły się także nowe reflektory.
Mariusz Zmysłowski

21.08.2015 | aktual.: 02.10.2022 09:36

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

We wnętrzu Alpina zastosowała materiały o lepszej jakości. Wraz z odświeżeniem auta przez producenta, standardem w B3 Bi-Turbo stały się także tempomat oraz komplet czujników parkowania.
We wnętrzu Alpina zastosowała materiały o lepszej jakości. Wraz z odświeżeniem auta przez producenta, standardem w B3 Bi-Turbo stały się także tempomat oraz komplet czujników parkowania.
Alpina nie wprowadziła zmian w mechanice. 3-litrowy, 6-cylindrowy silnik wysokoprężny nadal generuje z pomocą dwóch turbosprężarek 350 KM i 700 Nm. To pozwala rozpędzić auto do 100 km/h w 4,6 s. Czas ten dotyczy zarówno sedana jak i kombi. 0,1 s urywa z tego czasu wersja z napędem xDrive.
Alpina nie wprowadziła zmian w mechanice. 3-litrowy, 6-cylindrowy silnik wysokoprężny nadal generuje z pomocą dwóch turbosprężarek 350 KM i 700 Nm. To pozwala rozpędzić auto do 100 km/h w 4,6 s. Czas ten dotyczy zarówno sedana jak i kombi. 0,1 s urywa z tego czasu wersja z napędem xDrive.
[h2]Zobacz nasz test BMW 335d xDrive z pakietem M[/h2]
[h2]Zobacz nasz test BMW 335d xDrive z pakietem M[/h2]
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Komentarze (7)