Alfa Romeo Giulietta Sportiva - gdy QV to za dużo

Marka Alfa Romeo postanowiła poszerzyć swoją ofertę dla modelu Giulietta. Nowa wersja Sportiva jest pomostem pomiędzy zwykłymi odmianami tego modelu a najmocniejszą wersją Quadrifoglio Verde.

Alfa Romeo Giulietta Sportiva - gdy QV to za dużo
Arkadiusz Gabrysiak

06.06.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:31

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Marka Alfa Romeo postanowiła poszerzyć swoją ofertę dla modelu Giulietta. Nowa wersja Sportiva jest pomostem pomiędzy zwykłymi odmianami tego modelu a najmocniejszą wersją Quadrifoglio Verde.

Co ciekawe, włoski producent zdecydował się i w tej wersji zastosować logo czterolistnej koniczynki. Poza tym w wyglądzie Giulietty Spirtiva są nowe listwy progowe, 18-calowe felgi aluminiowe, czerwone zaciski hamulców marki Brembo oraz aluminiowe obudowy lusterek bocznych. Włoscy inżynierowie zdecydowali się także nieco obniżyć zawieszenie Giulietty Sportiva.

We wnętrzu Giulietty jest nowa, skórzana tapicerka, aluminiowe pedały oraz unikatowe, wewnętrzne listwy progowe z czterolistną koniczyną na środku.

Obraz

Wersja Sportiva będzie dostępna z jednym z trzech silników pod maską:

  • 1,4 TB o mocy 170 KM z przekładnią TCT;
  • 2,0 JTD o mocy 140 KM z przekładnią ręczną;
  • 2,0 JTD 170 KM z przekładnią TCT.
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/7]

Źródło: Autoevolution

Komentarze (0)