Akcja serwisowa Renault Kangoo II

Przedsiębiorca Renault Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody modelu Kangoo II mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Akcja serwisowa Renault Kangoo II
Mateusz Gajewski

24.08.2008 | aktual.: 02.10.2022 14:52

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Przedsiębiorca poinformował, że z powodu nieprawidłowego montażu elementów kolumny kierowniczej, istnieje ryzyko utraty panowania nad pojazdem.

Przedsiębiorca Renault Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody modelu Kangoo II mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że z powodu nieprawidłowego montażu elementów kolumny kierowniczej, istnieje ryzyko utraty panowania nad pojazdem.

Problem ten może dotyczyć w Polsce 600 samochodów, wyprodukowanych we Francji do 6 marca 2008 r. Przedsiębiorca poinformował także, że w niektórych egzemplarzach tego modelu, z uwagi na nieprawidłowy montaż zwijaczy pasów bezpieczeństwa, mogą one nie działać prawidłowo. Wada ta dotyczy samochodów wyprodukowanych we Francji do 30 stycznia 2008 r. W Polsce może wystąpić w 849 pojazdach.

Każdy właściciel, w którego aucie mogą wystąpić ww. usterki został listownie zaproszony do punktu serwisowego, w celu sprawdzenia pojazdu i wymiany lub naprawy niewłaściwie funkcjonujących elementów.

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)