5 motocykli o sportowym zacięciu
Każdy motocyklista chciałby poczuć się przez chwilę jak Valentino Rossi i na sportowym motocyklu pokonać kilka okrążeń na torze MotoGP. Producenci jednośladów tworzą maszyny typu super-bike, zapominając, że użytkowane są one na drogach. Magazyn MCN stworzył ranking najlepszych motocykli, które mają "sportową duszę" ale są "drogowymi".
20.05.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:32
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Każdy motocyklista chciałby poczuć się przez chwilę jak Valentino Rossi i na sportowym motocyklu pokonać kilka okrążeń na torze MotoGP. Producenci jednośladów tworzą maszyny typu super-bike, zapominając, że użytkowane są one na drogach. Magazyn MCN stworzył ranking najlepszych motocykli, które mają "sportową duszę" ale są "drogowymi".
MCN zapytał fanów motoryzacji o to, jakie ich zdaniem motocykle pozwalają na sportową jazdę, ale można je też użytkować na co dzień. Producenci jednośladów tworzą potężne maszyny (np. super-bike), których możliwości na dobrą sprawę można poczuć tylko na torze. A motocykle użytkuje się na ulicach miast. Więc MCN w oparciu o głosy fanów stworzył ranking 5 najlepszych "drogowych" motocykli ze sportową duszą. Oto one:
Honda CBR600F (2000-2007)
Honda CBR600F jest i pozostanie świetnym motocyklem do jazdy. Posiada naprawdę dużo mocy, a jazda sprawia wiele frajdy. Jest idealna praktycznie dla każdego.
Suzuki SV1000 (2003-do dziś)
Może i silnik pochodzi od starego TL1000S, ale ten V-Twin naprawdę ma moc. Poza tym wszystko inne w tym motocyklu było nowe. Poza tym cena nowego jak i używanego SV1000 mieści się w rozsądnych granicach.
Triumph Daytona 650 (2003-2005)
Wejście Daytony na rynek 600cm3 maszyn było udane. Daytona650 jest pięknym motocyklem wyposażonym w dobry silnik i skuteczne hamulce. Poza tym dobrze trzyma cenę.
Kawasaki ZX-9R (1994-2002)
Zaczęło się od sportowej maszyny, później nadeszła ewolucja. Popularny, lekki motocykl z dobrym silnikiem.
Honda VFR800 (2001-do dziś)
W latach 90. ta Honda była bardzo popularnym, dobrym motocyklem, który wymagał niewielkiego tuningu. I nadeszła VFR800 V-tec - czyli świetne warunki jezdne, dużo mocy itd.
Źródło: motorcyclenews.com