465 KM i 550 Nm w Volkswagenie Golfie R32 po kuracji MR Car Design!

Specjaliści z firmy MR Car Design wzięli na warsztat Volkswagena Golfa R32 i zastosowali kurację wzmacniającą. Efekty są piorunujące.

MR Golf R32 T (źródło germancarscene.com)
MR Golf R32 T (źródło germancarscene.com)
Marek Adamowicz

13.03.2012 | aktual.: 07.10.2022 19:23

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Specjaliści z firmy MR Car Design wzięli na warsztat Volkswagena Golfa R32 i zastosowali kurację wzmacniającą. Efekty są piorunujące.

Silnik w zwykłym Golfie R32 V generacji to znane wszystkim V6 o pojemności 3,2 l. Jednostka ta rozwija moc 253 KM (186 kW) i 320 Nm, jednak dla niektórych te wartości mogą okazać się za małe. Do takiego wniosku doszli tunerzy MR Car i postanowili dołożyć turbosprężarkę oraz zmodyfikować elektronikę sterującą pracą silnika. Efekt? 465 KM (342 kW) i 550 Nm przenoszone na koła za pomocą dwusprzęgłowej skrzyni DSG.

Aby auto przy takiej dawce mocy pozostawało stabilne oraz zapewniało jeszcze większą frajdę z jazdy, trzeba było zmodyfikować zawieszenie. W tym celu zastosowano gwintowane zawieszenie firmy KW Clubsport wraz z poliuretanowymi stabilizatorami marki H&R. Do zatrzymania samochodu służą 4-tłoczkowe zaciski wraz z tarczami hamulcowymi o średnicy 355 mm firmy Stoptech System.

MR Golf R32 T stoi na 19-calowych felgach ze stopów lekkich OZ Ultraleggera HLT a karoseria została pokryta niebieską matową folią.

  • MR Golf R32 T (źródło germancarscene.com)
  • MR Golf R32 T (źródło germancarscene.com)
  • MR Golf R32 T (źródło germancarscene.com)
  • MR Golf R32 T (źródło germancarscene.com)
  • MR Golf R32 T (źródło germancarscene.com)
  • MR Golf R32 T (źródło germancarscene.com)
[1/6] MR Golf R32 T (źródło germancarscene.com)
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)