Zawieszenie KW przygotowane dla nowego Audi TT
Niemiecki producent sportowych zawieszeń KW przygotował trzy warianty kolumn amortyzująco-resorujących dla nowego Audi TT.
22.04.2015 | aktual.: 20.10.2022 16:31
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wariant pierwszy (V1) to przygotowany zestaw amortyzatorów i sprężyn zmniejszających prześwit o 20 mm w konkretnym modelu, ale już V2 umożliwia płynną regulację prześwitu i obniżenie auta od 20-50 mm z przodu i 20-45 mm z tyłu oraz regulację siły tłumienia z 16 ustawieniami.
Variant 3 to już zestaw dla wymagających klientów, korzystających z auta na torze wyścigowym. Poza zmianą wysokości zawieszenia, amortyzatory mają oddzielną regulację kompresji i odbicia. Oba parametry reguluje się specjalnym, opatentowanym przez KW pokrętłem, bez użycia jakichkolwiek narzędzi. To, znajdujące się w dolnej części amortyzatora odpowiada za kompresję i ma 12 ustawień. Odbicie (rebound) ustawia się 16 kliknięciami.