Yeti wyjedzie z ZOO...

Skoda prowadzi właśnie bardzo ciekawą akcję promocyjną modelu Yeti. Sposób promocji jest dość nietypowy. Wszystko rozpoczęło się od sieci, później prasy i telewizji, a teraz przenosi się na ulice...

Skoda
Skoda
Michal Grygier

22.09.2009 | aktual.: 02.10.2022 18:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Skoda prowadzi właśnie bardzo ciekawą akcję promocyjną modelu Yeti. Sposób promocji jest dość nietypowy. Wszystko rozpoczęło się od sieci, później prasy i telewizji, a teraz przenosi się na ulice...

W Internecie pojawiły się najpierw dwa filmy: (Yeti w Tatrach oraz Yeti nad strumieniem), które dość szybko zyskały sporą popularność internautów. Ich zadaniem była informacja o tajemniczym, legendarnym Yeti, grasującym w Tatrach.

Informacja ta pojawiała się również w serwisach telewizyjnych i radiowych,  a następnie została podchwycona przez media zagraniczne, m.in. niemieckie, brytyjskie, amerykańskie, austriackie i indyjskie. Dzięki pojawieniu się w Tatrach tajemniczego stwora, nazwa Yeti znalazła się na ustach mediów oraz internautów z całego świata. Filmy zamieszczone na internetowych serwisach obejrzało ponad... półtora miliona osób.

Akcja nr dwa - komunikat, który ukazał się w prasie i w Internecie, informujący o schwytaniu Yeti i umieszczeniu go w ZOO. Od 11 września, przez cały miesiąc, siedem polskich miast: Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Łódź, Opole i Chorzów prezentują w swoich ogrodach zoologicznych schwytane Yeti. Jeżeli ktoś uwierzył, że chodzi o zwierze, to się pewnie zawiódł, gdy w zoo ujrzał... najnowszy model Skody.

Yeti niedługo znikną z zoo, ale pojawią się za to w salonach sprzedaży.

Akcja ciekawa, prawda? Kolorowa i z wyobraźnią. Brawo.

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)