Wynajem długoterminowy coraz popularniejszy wśród mikroprzedsiębiorstw

Podmioty CFM coraz chętniej kierują swoje oferty do małych i średnich przedsiębiorstw a nawet mikroprzedsiębiorstw. Nic dziwnego, według Głównego Urzędu Statystycznego w Polsce działa ponad 1,8 miliona firm zatrudniających poniżej dziesięciu pracowników.

Wynajem długoterminowy coraz popularniejszy wśród mikroprzedsiębiorstw
Tomasz Czarnecki

25.04.2016 | aktual.: 02.10.2022 08:15

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

  • Korzystanie z gamy nowoczesnych aut osobowych czy nawet transportowych nie generuje wielkich nakładów finansowych - mówi Artur Sulewski, dyrektor ds. handlowych LeasePlan Fleet Management Polska. - W wynajmie klient spłaca jedynie utratę wartości samochodu, a nie całkowity koszt zakupu pojazdu, dzięki czemu rata miesięczna jest niższa w porównaniu do tradycyjnego leasingu bankowego. Poza tym opłata obejmuje ubezpieczenie, assistance, serwis mechaniczny, opony, co zapewnia stałość kosztów w całym okresie - dodaje nasz ekspert.

Koszty leasingu długoterminowego firma może wpisać do wartości uzyskania przychodu i obniżyć kwotę płaconego podatku. Mikroprzedsiębiorcy doceniają też oszczędność czasu, który zapewnia im CFM. Dlatego powstaje coraz więcej ofert. - Na przykład w naszym FlexPlanie można wynająć pojazd nawet na jeden miesiąc bez limitu kilometrów i dodatkowych kosztów za wcześniejszy zwrot. Takie partnerskie oferty dla mikroprzedsiębiorców będą pojawiać się dużo częściej, bo klientów z tego sektora przybywa - dodaje Artur Sulewski.

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (2)