Wojsko kupiło luksusowy autokar. Zobacz jak wygląda

Rozstrzygnięto przetarg na autobus turystyczny dla służby kontrwywiadu wojskowego. Armia wybrała dla nich pojazd hiszpańskiej marki, na podwoziu Scanii. Trafi do użytku tuż przed świętami Bożego Narodzenia.

21 grudnia nasze wojsko otrzyma autobus turystyczny, którym żołnierze będą podróżowali na różnego rodzaju spotkania i uroczystości. Być może w pierwszą podróż pojadą kilka dni po odbiorze, ponieważ będzie to miało miejsce tuż przed Bożym Narodzeniem. Wymagania, jakie postawiono oferentom, to przynajmniej 12-litrowy silnik o mocy minimum 400 KM. Przetarg wygrała Scania Polska, która dostarczy autobus Irizar i6s, mający silnik o pojemności 12,9 l i mocy 460 KM lub 510 KM.
21 grudnia nasze wojsko otrzyma autobus turystyczny, którym żołnierze będą podróżowali na różnego rodzaju spotkania i uroczystości. Być może w pierwszą podróż pojadą kilka dni po odbiorze, ponieważ będzie to miało miejsce tuż przed Bożym Narodzeniem. Wymagania, jakie postawiono oferentom, to przynajmniej 12-litrowy silnik o mocy minimum 400 KM. Przetarg wygrała Scania Polska, która dostarczy autobus Irizar i6s, mający silnik o pojemności 12,9 l i mocy 460 KM lub 510 KM.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

05.10.2017 | aktual.: 01.10.2022 19:41

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Autokar ma na pokładzie wiele dodatków, które uprzyjemnią podróż, w tym gniazda USB dla pasażerów, system multimedialny z odtwarzaczem CD i DVD, tuner telewizyjny, podgrzewany fotel kierowcy z pneumatycznym zawieszeniem, lodówka czy przetwornice 230 V umieszczone z przodu i w środku pojazdu, aby można było podłączyć urządzenie zasilane takim prądem. Nie zabraknie też radia CB.
Autokar ma na pokładzie wiele dodatków, które uprzyjemnią podróż, w tym gniazda USB dla pasażerów, system multimedialny z odtwarzaczem CD i DVD, tuner telewizyjny, podgrzewany fotel kierowcy z pneumatycznym zawieszeniem, lodówka czy przetwornice 230 V umieszczone z przodu i w środku pojazdu, aby można było podłączyć urządzenie zasilane takim prądem. Nie zabraknie też radia CB.© fot. mat. prasowe
Irizar to hiszpańska marka budująca nadwozia autokarów na podwoziu firmy Scania, a model i6s został zaprezentowany w 2016 roku. Producent, wprowadzając go na rynek, wziął pod uwagę kwestie bezpieczeństwa, więc autokar jest seryjnie wyposażony w system hamowania awaryjnego i asystenta pasa ruchu. Dla kierowców aut osobowych może to być zaskoczeniem, ale serwis tego pojazdu przewidziano po 100 tys. km i co taki dystans producent zaleca wymianę oleju.
Irizar to hiszpańska marka budująca nadwozia autokarów na podwoziu firmy Scania, a model i6s został zaprezentowany w 2016 roku. Producent, wprowadzając go na rynek, wziął pod uwagę kwestie bezpieczeństwa, więc autokar jest seryjnie wyposażony w system hamowania awaryjnego i asystenta pasa ruchu. Dla kierowców aut osobowych może to być zaskoczeniem, ale serwis tego pojazdu przewidziano po 100 tys. km i co taki dystans producent zaleca wymianę oleju.© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Irizar i6s
Irizar i6s© fot. mat. prasowe
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (11)