VW Golf VII - zdjęcia muła testowego
W Internecie pojawiły się nieoficjalne zdjęcia z przejazdów roboczych nadchodzącej wersji modelu VW Golf VII. Chociaż auto testowane było w nadwoziu obecnej, szóstej generacji, oprócz szerszych nadkoli ukrytych pod kamuflażem, parę informacji ujrzało światło dzienne.
27.06.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W Internecie pojawiły się nieoficjalne zdjęcia z przejazdów roboczych nadchodzącej wersji modelu VW Golf VII. Chociaż auto testowane było w nadwoziu obecnej, szóstej generacji, oprócz szerszych nadkoli ukrytych pod kamuflażem, parę informacji ujrzało światło dzienne.
Najnowsza odmiana Volkswagen Golf VII została zbudowana na lżejszej i wytrzymalszej, modularnej platformie MQB, która po odpowiednich przekształceniach jest i będzie bazą pod inne modele koncernu VAG, takie jak VW Sharan czy Audi A3. Golf MKVII, dzięki całkowicie nowemu podwoziu, będzie mógł pochwalić się większym rozstawem osi i krótszymi zwisami.
Pod maską najpopularniejszego z VW znajdą się odświeżone, turbodoładowane jednostki z zapłonem iskrowym i samoczynnym. Silniki benzynowe będą oparte na technologii TSI w pojemnościach od 1.2 do 2.0 litra. Oficjalną informacją, potwierdzoną przez VAG jest pojawienie się, na stałe, w ofercie wersji z hybrydowym, elektryczno-spalinowym układem napędowym, możliwej nawet w dwóch wariantach, benzynowym i diesla. Golf EV, mógłby zaoferować około 115KM mocy i 270Nm momentu obrotowego przekazywanego na przednią oś. W obecnej fazie rozwoju projektu, przybliżony zasięg wynosiłby 150KM.
Na temat stylistyki, ciężko się rozwodzić, VW z pewnością będzie dobrze strzegł nowego nadwozia, jednak ogromnych rewolucji, tradycyjnie nie ma co się spodziewać. Debiut wersji spalinowych planowany jest na 2012 rok, VW Golf EV wejdzie na rynek w 2013.[block position="inside"]8921[/block]
Źródło: Carscoop