Ultima Evolution Coupe - ponad 1000 KM i mniej niż 1000 kg

Ultima pokazała następcę modelu GTR. Jest nim Evolution Coupe. Firma zaprezentowała także wersję otwartą.

Według Ultimy, nowy samochód jest znacznie ulepszony konstrukcyjnie w stosunku do poprzednika. Nie zobaczymy tego gołym okiem, bo zmiany w wyglądzie nie są drastyczne. Pod pokrywą silnika kryje się oczywiście jednostka V8 LS od Chevroleta. Ultima oferuje ją w aż 15 poziomach mocy, z których najwyższy to aż 1033 KM i 1246 Nm.
Według Ultimy, nowy samochód jest znacznie ulepszony konstrukcyjnie w stosunku do poprzednika. Nie zobaczymy tego gołym okiem, bo zmiany w wyglądzie nie są drastyczne. Pod pokrywą silnika kryje się oczywiście jednostka V8 LS od Chevroleta. Ultima oferuje ją w aż 15 poziomach mocy, z których najwyższy to aż 1033 KM i 1246 Nm.
Mariusz Zmysłowski

07.04.2015 | aktual.: 02.10.2022 10:27

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mocna, amerykańska jednostka to w nadwoziu Ultimy znaczny nadmiar. Gotowe auto waży jedynie 950 kg. To pozwala rozpędzić Evolution Coupe w topowej wersji do 100 km/h w zaledwie 2,3 s. 100 mph (ok. 160 km/h) zostanie osiągnięte po 4,9 s.
Mocna, amerykańska jednostka to w nadwoziu Ultimy znaczny nadmiar. Gotowe auto waży jedynie 950 kg. To pozwala rozpędzić Evolution Coupe w topowej wersji do 100 km/h w zaledwie 2,3 s. 100 mph (ok. 160 km/h) zostanie osiągnięte po 4,9 s.
Auto może zostać wyposażone w klimatyzację, system audio Alpine, nawigację satelitarną, Bluetooth oraz kamerę cofania i czujniki cofania.
Auto może zostać wyposażone w klimatyzację, system audio Alpine, nawigację satelitarną, Bluetooth oraz kamerę cofania i czujniki cofania.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (13)