Trójząb w różu, czyli niecodzienna współpraca Maserati z Barbie

Włoski producent luksusowych samochodów i słynna marka zabawkowa połączyły siły we wspólnym projekcie z przesłaniem.

Maserati podjęło oryginalną współpracę z Barbie
Maserati podjęło oryginalną współpracę z Barbie
Źródło zdjęć: © Maserati mat. prasowe

27.10.2022 | aktual.: 27.10.2022 19:25

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Specjalna edycja najnowszego SUV-a ze stajni Maserati, czyli Grecale, to efekt współpracy Maserati z należącą do firmy Mattel marką Barbie.

Do dwóch róży sztuka

Boloński producent samochodów tytułuje malowaną na różowo odsłonę Grecale jako "ultra-imitowaną". Trudno z tym dyskutować, wszak edycja Fuoriserie ma liczyć tylko dwa egzemplarze.

Pierwszy z nich został zaprezentowany 25 października jako jeden z "Neiman Marcus Fantasy Gifts 2022" na imprezie luksusowego sprzedawcy w Los Angeles. Fuoriserie Maserati Grecale to tak naprawdę zmodyfikowana wersja Trofeo. Tym samym zaprezentowane w Los Angeles auto napędza silnik V6 Nettuno o mocy 530 KM.

Samochód wyróżnia się charakterystycznym dla Barbie kolorem lakieru i tylko detale w postaci "kwaskowo -żółtych" linii przypominają, że patrzymy na maserati.

Barbie przeciwko barierom

Auto pokazane na Zachodnim Wybrzeżu USA ma wesprzeć szczytny cel. Część kwoty ze sprzedaży SUV-a zasili inicjatywę "iBarbie Dream Gap". Jest to globalna inicjatywa marki, która współpracuje z organizacjami charytatywnymi, by "pomóc w osiągnięciu równych szans dla dziewcząt i usuwać stojące przed nimi bariery".

Maserati informuje, że na szczegółowy opis drugiego egzemplarza Fuoriserie będziemy musieli poczekać do 2023 r.

Komentarze (2)