Trójząb w różu, czyli niecodzienna współpraca Maserati z Barbie
Włoski producent luksusowych samochodów i słynna marka zabawkowa połączyły siły we wspólnym projekcie z przesłaniem.
27.10.2022 | aktual.: 27.10.2022 19:25
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Specjalna edycja najnowszego SUV-a ze stajni Maserati, czyli Grecale, to efekt współpracy Maserati z należącą do firmy Mattel marką Barbie.
Do dwóch róży sztuka
Boloński producent samochodów tytułuje malowaną na różowo odsłonę Grecale jako "ultra-imitowaną". Trudno z tym dyskutować, wszak edycja Fuoriserie ma liczyć tylko dwa egzemplarze.
Pierwszy z nich został zaprezentowany 25 października jako jeden z "Neiman Marcus Fantasy Gifts 2022" na imprezie luksusowego sprzedawcy w Los Angeles. Fuoriserie Maserati Grecale to tak naprawdę zmodyfikowana wersja Trofeo. Tym samym zaprezentowane w Los Angeles auto napędza silnik V6 Nettuno o mocy 530 KM.
Samochód wyróżnia się charakterystycznym dla Barbie kolorem lakieru i tylko detale w postaci "kwaskowo -żółtych" linii przypominają, że patrzymy na maserati.
Barbie przeciwko barierom
Auto pokazane na Zachodnim Wybrzeżu USA ma wesprzeć szczytny cel. Część kwoty ze sprzedaży SUV-a zasili inicjatywę "iBarbie Dream Gap". Jest to globalna inicjatywa marki, która współpracuje z organizacjami charytatywnymi, by "pomóc w osiągnięciu równych szans dla dziewcząt i usuwać stojące przed nimi bariery".
Maserati informuje, że na szczegółowy opis drugiego egzemplarza Fuoriserie będziemy musieli poczekać do 2023 r.