Suzuki w ramówce na Super Bowl!
Jutrzejsze wydarzenie sportowe Super Bowl to prawdziwy marketingowy kąsek dla producentów samochodów. Swoją reklamę, która znajdzie się w telewizyjnej ramówce na ekranach milionów Amerykanów przedstawiło także Suzuki.
05.02.2011 | aktual.: 13.10.2022 13:54
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jutrzejsze wydarzenie sportowe Super Bowl to prawdziwy marketingowy kąsek dla producentów samochodów. Swoją reklamę, która znajdzie się w telewizyjnej ramówce na ekranach milionów Amerykanów przedstawiło także Suzuki.
Według nieoficjalnych informacji 30 sekund reklamy w przerwie między kwartami meczu kosztuje około 3 milionów dolarów. Swoje klipy na ten rok zaprezentowało już Audi, Volkswagen, Chevrolet i Mercedes. Do tego grona dołączyło także Suzuki. Patrząc na czas, emisja prawie każdego z tych materiałów filmowych wyniesie ponad 6 milionów dolarów. Czyżby podczas przerw miała królować motoryzacja?