Škoda Fabia Combi Monte Carlo i Roomster Noire, czyli maźnij pędzlem, dodaj czerni [Genewa 2013]

Szum medialny po 83. targach w Genewie powoli opada, a wrota hal Palexpo otwierają się dla zwiedzających. Najgłośniejsze premiery tych targów już za nami, czas przyjrzeć się innym nowościom, obok których wcześniej przeszliśmy bez większego zainteresowania - wśród nich Škoda Fabia Combi Monte Carlo i Roomster Noire.

Škoda Fabia Combi Monte Carlo i Roomster Noire, czyli maźnij pędzlem, dodaj czerni [Genewa 2013]
Rafał Warecki

07.03.2013 | aktual.: 07.10.2022 21:16

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Szum medialny po 83. targach w Genewie powoli opada, a wrota hal Palexpo otwierają się dla zwiedzających. Najgłośniejsze premiery tych targów już za nami, czas przyjrzeć się innym nowościom, obok których wcześniej przeszliśmy bez większego zainteresowania - wśród nich Škoda Fabia Combi Monte Carlo i Roomster Noire.

Wspomniane wyżej edycje specjalne zostały przygotowane z myślą o targach w Genewie. Sama Škoda Fabia Monte Carlo nie jest niczym specjalnie świeżym, ale wersja Combi to już coś nowego. Leciwa Fabia Combi w wersji Monte Carlo cechuje się kilkoma akcentami stylistycznymi, które mają podnieść jej atrakcyjność. Czarne elementy wokół auta z atrapą chłodnicy i przyciemnionymi reflektorami na czele, ciemne obręcze kół (16-calowe) i kontrastujący lakier to prosty sposób, aby przyciągnąć wzrok. We wnętrzu zadbano o odpowiednią tonację skórzanej tapicerki sportowo wyprofilowanych foteli oraz czerwone przeszycia.

Obraz

Drugą skromną ciekawostką przyszykowaną na targi jest Roomster Noire. Zmiany stylistyczne polegały dokładnie na tym samym co w Fabii Monte Carlo. Mimo nazwy ("noir" po francusku znaczy 'czarny') auto będzie dostępne w pięciu kolorach, w tym białym: Corrida Red, Brilliant Silver, Candy White, Black Magic i Cappuccino Beige.

Obydwie edycje mają trafić do sprzedaży wkrótce po targach.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/3]

Źródło: Skoda

Komentarze (0)