Romeo Ferraris Cinquone - szeroko i szybko

Na bazie Abartha 500 firma Romeo Ferraris przygotowała nieszczególnie urodziwą, ale efektowną maszynę.

Romeo Ferraris Cinquone - szeroko i szybko
Mariusz Zmysłowski

12.12.2014 | aktual.: 02.10.2022 13:12

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Cinquone od oryginalnego Abartha 500 różni się przede wszystkim znacznie poszerzeonym nadwoziem. Auto zostało wyposażone także w nowe atrapy zderzaków. W ofercie Romeo Ferraris znajdują się także dodatki z włókna węglowego, w tym obudowy lusterek i spojler. Dla bardziej wymagających jest pakiet Leggero, który do kompletu dokłada jeszcze maskę i klapę bagażnika z włókna węglowego. Po tej kuracji auto jest 60 kg lżejsze niż standardowy Abarth 500.

Wnętrze nie różni się od zwykłej 500 ze skorpionem na masce, jednak firma podkreśla, że jest otwarta na zaspokajanie potrzeb klientów. W swojej ofercie ma między innymi fotele kubełkowe Recaro, klatkę bezpieczeństwa i dodatki z włókna węglowego.

Standardowy silnik 1,4 l ma 160 KM i 230 Nm. Parametry te pozwalają osiągnąć 100 km/h w 7,4 s. Wersja Cinquone S oferuje już więcej, bo 210 KM i 310 Nm. Tutaj czas przyspieszenia do powyższej prędkości skrócony jest już do 5,7 s. Najlepsze osiągi ma jednak topowa odmiana Corsa. Z 248-konnym silnikiem osiągającym 330 Nm samochód ten rozwija 100 km/h w 5,5 s. Prędkość maksymalna tak zmodyfikowanej 500 wynosi 240 km/h.

Ceny zaczynają się od 47 762 euro za podstawową wersję. 69 200 euro kosztuje najdroższa odmiana Corsa Cabrio.

Romeo Ferraris Cinquone - galeria zdjęć

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/21]
Źródło artykułu:WP Autokult
tuningFiatFiat 500
Komentarze (4)