Popyt na Mazdy stale rośnie
Mazda, do tej pory raczej niszowa marka w klasie kompakt i średniej, dzięki wprowadzeniu nowej linii modelowej oraz SUV-a CX-5 sprzedała w tym roku rekordową ilość swoich produktów i wbiła się na 12. miejsce na rynku.
11.08.2014 | aktual.: 08.10.2022 09:09
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Po zarejestrowaniu 790 nowych Mazd w lipcu, japoński producent wskoczył na 12. lokatę wśród najlepiej sprzedających się marek w Polsce. Mazda zanotowała 90-procentowy(!) wzrost sprzedaży w stosunku lipca 2013. W tym roku klienci zarejestrowali już 4090 nowych Mazd (+70% w stosunku do roku 2013). Duży popyt generują nowe modele 3 i 6 (sprzedaż na poziomie 1500 sztuk). Z salonów wyjechało natomiast 3 razy mniej CX-5. Co ciekawe, Polska jest w Europie na 4. miejscu w sprzedaży Mazd, zaraz za Niemcami, Wielką Brytanią i Hiszpanią.