Odświeżona Alfa Romeo Giulia z polskim cennikiem. Mniej silników, wyższe ceny
Alfa Romeo Giulia w wersji po faceliftingu oficjalnie wjeżdża do polskich salonów. Przy okazji zmian technicznych i wizualnych okrojono również dotychczasową ofertę napędów. Ile dziś trzeba zapłacić za nową Giulię?
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Giulia zyskała nową twarz, ale straciła dwa benzynowe silniki z oferty. Mowa o podstawowym 200-konnym benzyniaku 2.0 GME oraz 510-konnym, 2,9-litrowym V6 zarezerwowanym dla topowej odmiany Quadrifoglio.
Oznacza to, że w gamie pozostał tylko jeden 280-konny benzyniak. Jest też alternatywa w postaci diesla, choć patrząc na cenę, raczej nikt go nie wybierze.
Alfa Romeo Giulia (2023) – ceny minimalne wersji silnikowych:
Benzyna:
- 2.0 GME Turbo 280 KM Q4 – od 230 000 zł
Diesel:
- 2.2 JTDM 210 KM Q4 – od 281 000 zł
Niemała cena odmiany wysokoprężnej wynika po części z faktu, że jest ona parowana wyłącznie z bogatszymi wersjami wyposażenia (TI i Veloce). Chociaż bezpośrednia różnica między benzynowym TI, a TI z dieslem to i tak aż 29 tys. zł
Benzyniak, nie dość, że tańszy, może być parowany także z uboższymi wydaniami, jak Super czy Sprint. Uboższymi nie znaczy jednak ubogimi, o czym świadczą szczegóły, które znajdziecie poniżej.
Alfa Romeo Giulia (2023) – ceny i wyposażenie:
Super – od 230 000 zł – standardowo m.in. cyfrowe zegary o przekątnej 12,3 cala, adaptacyjne reflektory Full LED Matrix, przednie i tylne czujniki parkowania, kamera cofania, 2-strefowa klimatyzacja automatyczna, indukcyjna ładowarka do smartfona, system bezkluczykowy, multimedia Uconnect z 8,8-calowym wyświetlaczem i nawigacją, 17-calowe felgi,
Sprint – od 241 000 zł – dodatkowo m.in. system monitorowania martwego pola, zewnętrzne lusterka elektrochromatyczne, podgrzewane dysze spryskiwaczy, aluminiowe manetki skrzyni biegów, 18-calowe felgi,
TI – od 252 000 zł – dodatkowo m.in. elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamięcią, elektryczna regulacja fotela pasażera, podgrzewane fotele, podgrzewana kierownica,
Veloce – od 263 000 zł – dodatkowo m.in. ozdobne wstawki nadwozia Veloce, aluminiowe wykończenie wnętrza, mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu, aluminiowe manetki zmiany biegów, 19-calowe felgi, tylny zderzak z dyfuzorem,
Competizione – od 282 000 zł – dodatkowo m.in. kokpit i boczki drzwi obszyte skórą, audio Harman/Kardon, światła tylne LED, adaptacyjne zawieszenie.