05.07.2018 | aktual.: 14.10.2022 14:47
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Klienci z Europy będą mogli wybrać między dwoma silnikami. Będzie to benzynowy motor o pojemności 2.0, generujący 270 KM i 400 Nm, oraz wysokoprężny turbodoładowany 2.2, rozwijający moc 200 KM i 450 Nm. Obie jednostki współpracują z nową ośmiobiegową przekładnią automatyczną.
Niestety rynek europejski został pozbawiony najmocniejszej odmiany benzynowej. Jest to V6 o mocy 284 KM i 347 Nm momentu obrotowego. Samochód będzie dostępny w trzech wersjach wyposażenia: Sport, Sahara i Rubicon i dwóch wersjach nadwozia - 2 i 4 drzwiowym.
Zobacz także
Nowy Wrangler nie będzie rewolucją, ale chyba nikt tego nie oczekiwał. Jest to kolejna ewolucja. Połączenie klasycznej linii nadwozia z nowoczesną technologią. Napęd na obie osie i 32-calowe koła dodadzą mu odwagi w terenie, a systemy wspomagające kierowcę takie jak funkcja wykrywania obiektów przecinających drogę ułatwią jazdę po mieście.
Pierwsze egzemplarze mają wyjechać na drogi na przełomie lipca i sierpnia. Ceny są na razie owiane tajemnicą, ale cennik poprzedniej generacji zaczynał się od kwoty 156 100 zł. Zdjęcia auta po raz pierwszy zobaczyliśmy w listopadzie 2017 roku, a premiera miała miejsce podczas targów Los Angeles Motor Show.