Nowy Citroën C4 i ë‑C4 bez tajemnic. Znamy ceny francuskiego kompaktu

Trzecia, a jeśli doliczyć do tego Cactusa, czwarta generacja Citroëna C4 wjeżdża do polskich salonów. Po raz pierwszy w historii modelu mamy do czynienia nie tylko ze spalinowym, ale i elektrycznym napędem. Ile pieniędzy trzeba przygotować, by móc cieszyć się nowym kompaktem z Francji?

C4 czerpie z najlepszych tradycji Citroena - wygląda odważnie i nowocześnie, choć nie spodoba się każdemu.
C4 czerpie z najlepszych tradycji Citroena - wygląda odważnie i nowocześnie, choć nie spodoba się każdemu.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

15.09.2020 | aktual.: 22.03.2023 10:16

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nowoczesny jak nigdy, odważnie wystylizowany i dostępny także z napędem na prąd. Klienci poszukujący kompaktu w gamie Citroëna jeszcze nigdy nie mieli aż tylu możliwości. Można zdecydować się na silnik benzynowy lub diesla w kilku wersjach mocy z manualną lub automatyczną przekładnią lub 136-konny napęd elektryczny znany już z innych modeli koncernu PSA.

Za najtańsze wydanie Live Pack ze 100-konnym, benzynowym silnikiem 1.2 o mocy 100 KM trzeba zapłacić 73 300 zł. Decydujący się na odmianę elektryczną ë-C4 muszą natomiast przygotować równe 125 tys. zł. Poszczególne wersje napędu wraz z cenami prezentujemy poniżej.

Nowy Citroën C4 i ë-C4 - minimalne ceny wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.2 Puretech 100 KM MT6 - od 73 300 zł
  • 1.2 Puretech 130 KM MT6 - od 92 100 zł
  • 1.2 Puretech 130 KM EAT8 - od 92 600
  • 1.2 Puretech 155 KM EAT8 - od 110 000 zł

Silniki Diesla:

  • 1.5 BlueHDI 100 KM MT6 - od 83 450 zł
  • 1.5 BlueHDI 110 KM MT6 - od 90 450 zł
  • 1.5 BlueHDI 130 KM EAT8 - od 101 200 zł

Silniki elektryczne:

  • Elektryczny 136 KM AT - od 125 000 zł

Analizując powyższe ceny, można odnieść wrażenie, że różnice pomiędzy niektórymi wersjami są zaskakująco niewielkie. Warto jednak mieć na uwadze, że Francuzi tworzą dość specyficzne cenniki. I tak silnik 1.2 o mocy 130 KM z manualną skrzynią dostaniemy dopiero w trzeciej wersji wyposażenia Feel Pack, podczas gdy automat można kupić już w uboższej odmianie Feel.

Na co możemy liczyć w standardzie? Przede wszystkim na klimatyzację, cyfrowy zestaw wskaźników i pakiet systemów wsparcia kierowcy, choć przynajmniej póki co konfigurator Citroëna jest dość ubogi w informacje o detalach wyposażenia. Gdy tylko poznamy szczegóły, artykuł zostanie uzupełniony również o listę wersji wraz z wymienieniem najważniejszych elementów każdej z nich.

Źródło artykułu:WP Autokult
CitroënCitroën C4elektryczny
Komentarze (3)