Novitec N‑Largo S Ferrari F12 Berlinetta (2016) - tuning w wersji limitowanej

Niełatwo dobrze przebudować Ferrari, nie kalecząc tego, nad czym oryginalni styliści bardzo długo pracowali. Pakiet N-Largo Noviteca należy do tych zestawów, które na włoskich maszynach leżały dobrze. Teraz tuner przygotował jego wersję specjalną. Skończyło się obchodzenie z Ferrari jak z jajkiem.

Przypomnijmy, że standardowe Ferrari F12berlinetta dysponuje mocą 740 KM i momentem obrotowym na poziomie 690 Nm. Parametry te są generowane przez wolnossący, 6,3-litrowy silnik V12.
Przypomnijmy, że standardowe Ferrari F12berlinetta dysponuje mocą 740 KM i momentem obrotowym na poziomie 690 Nm. Parametry te są generowane przez wolnossący, 6,3-litrowy silnik V12.
Mariusz Zmysłowski

20.04.2016 | aktual.: 02.10.2022 08:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Standardowy pakiet N-Largo oprócz zestawu aerodynamiczno-stylistycznego, dodaje od siebie również nieco więcej mocy. Wzrost uzyskany przez zmianę oprogramowania daje w sumie 781 KM.
Standardowy pakiet N-Largo oprócz zestawu aerodynamiczno-stylistycznego, dodaje od siebie również nieco więcej mocy. Wzrost uzyskany przez zmianę oprogramowania daje w sumie 781 KM.
W końcu dochodzimy do bohatera dzisiejszego testu. Jest to N-Largo S, czyli limitowana wersja ekstremalnego pakietu dla Ferrari F12berlinetta. Ma powstać jedynie 11 egzemplarzy tego pojazdu. Ile koni więcej Novitec wycisnął z tej maszyny? Cóż, tuner uznał, że 781 KM i 722 Nm to wystarczające parametry, więc pozostał przy tym pułapie.
W końcu dochodzimy do bohatera dzisiejszego testu. Jest to N-Largo S, czyli limitowana wersja ekstremalnego pakietu dla Ferrari F12berlinetta. Ma powstać jedynie 11 egzemplarzy tego pojazdu. Ile koni więcej Novitec wycisnął z tej maszyny? Cóż, tuner uznał, że 781 KM i 722 Nm to wystarczające parametry, więc pozostał przy tym pułapie.
Spore są za to zmiany stylistyczne. N-Largo S ma zestaw całkowicie nowych dodatków. Karoseria została poszerzona o 70 mm z przodu i 140 mm z tyłu. Pakiet Noviteca uzupełniono także o dodatki aerodynamiczne z włókna węglowego.
Spore są za to zmiany stylistyczne. N-Largo S ma zestaw całkowicie nowych dodatków. Karoseria została poszerzona o 70 mm z przodu i 140 mm z tyłu. Pakiet Noviteca uzupełniono także o dodatki aerodynamiczne z włókna węglowego.
Gotowe auto postawiono na 21-calowych felgach z przodu i 22-calowych z tyłu.
Gotowe auto postawiono na 21-calowych felgach z przodu i 22-calowych z tyłu.
Niestety, Novitec nie podaje osiągów tej wersji. Zwykły N-Largo osiągał 350 km/h, można więc spodziewać, że i tutaj pułap prędkości maksymalnej jest wyciągnięty bardzo wysoko.
Niestety, Novitec nie podaje osiągów tej wersji. Zwykły N-Largo osiągał 350 km/h, można więc spodziewać, że i tutaj pułap prędkości maksymalnej jest wyciągnięty bardzo wysoko.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Komentarze (1)