Mercedes-Benz CLS Shooting Brake - wyciekły oficjalne zdjęcia! [aktualizacja]

Do Internetu przedostały się oficjalne zdjęcia prezentujące Mercedesa CLS Shooting Brake!

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake - wyciekły oficjalne zdjęcia! [aktualizacja]
Arkadiusz Gabrysiak

30.06.2012 | aktual.: 12.10.2022 13:21

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Do Internetu przedostały się oficjalne zdjęcia prezentujące Mercedesa CLS Shooting Brake!

W dzisiejszym świecie bardzo trudno jest utrzymać coś w tajemnicy. W dobie powszechnego Internetu producenci samochodów nie maja łatwego zadania. Nie pomaga kamuflaż, ani polityka poufności - zdjęcia nowego modelu bardzo często pojawiają się w Internecie wcześniej, aniżeli życzyłby sobie tego producent. Taka sytuacja spotkała właśnie Mercedesa. Oficjalne fotografie prezentujące model CLS Shooting Brake przedostały się do Sieci.

Samochód ma zadebiutować na wrześniowym salonie samochodowym w Paryżu, a do europejskich salonów trafi najprawdopodobniej w listopadzie. Wygląd samochodu nie jest wielką niespodzianką, gdyż model ten już kilka razy został przyłapany podczas testów ze szczątkowym kamuflażem. Jest to przecież usportowiona wersja kombi modelu CLS, którą Mercedes trochę na wyrost nazywa Shooting Brake. Jednak styliści ze Stuttgartu się postarali i takie kombi może się podobać.

Obraz

Pojazd początkowo będzie dostępny z jednym z czterech silników do wyboru:

  • 250 CDI - 4-cylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2143 cmsup3/sup, 204 KM i 500 Nm momentu obrotowego;
  • 350 CDI - silnik wysokoprężny w układzie V6 o pojemności 2987 cmsup3/sup, 265 KM i 620 Nm momentu obrotowego;
  • 350 - 3,5-litrowy silnik benzynowy w układzie V6, 306 KM i 370 Nm momentu obrotowego;
  • 500 - silnik benzynowy w układzie V8 o pojemności 4663 cmsup3/sup, 408 KM i 600 Nm momentu obrotowego.

W późniejszym terminie do oferty dołączyć ma najmocniejsza wersja AMG wyposażona w podwójnie turbodoładowany, 5,5-litrowy silnik benzynowy generujący 525 KM i 700 Nm momentu obrotowego.

Po tym przecieku zdjęć, Mercedes zapewne nie będzie zbyt długo zwlekał i już niedługo powinniśmy poznać wszystkie szczegóły dotyczące nowego modelu CLS Shooting Brake.

[aktualizacja 30 czerwca]

Zgodnie z naszymi przewidywaniami, Mercedes po wycieku zdecydował się oficjalnie zaprezentować model CLS Shooting Brake. Z nowych informacji warto wspomnieć, że pojazd mierzy 4956 mm długości, 1881 mm szerokości i 1413 mm wysokości. Pojemność bagażnika wynosi natomiast 590 litrów, jednak można ją zwiększyć do 1550 litrów po złożeniu tylnych siedzeń. Potwierdzona została także gama silnikowa, jednak nowym elementem w naszym zestawieniu są wartości przyśpieszenia, prędkości maksymalnej i zużycie paliwa:

  • 250 CDI - 4-cylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2143 cmsup3/sup, 204 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 0-100 km/h w 7,8 s, prędkość maksymalna 235 km/h, zużycie oleju napędowego: 5,3 l na 100 km;
  • 350 CDI - silnik wysokoprężny w układzie V6 o pojemności 2987 cmsup3/sup, 265 KM i 620 Nm momentu obrotowego, 0-100 km/h w 6,6 s, prędkość maksymalna ograniczona do 250 km/h, zużycie oleju napędowego: 6,0 l na 100 km;
  • 350 - 3,5-litrowy silnik benzynowy w układzie V6, 306 KM i 370 Nm momentu obrotowego, 0-100 km/h w 6,7 s, prędkość maksymalna ograniczona do 250 km/h, zużycie benzyny: 7,3 l na 100 km;
  • 500 - silnik benzynowy w układzie V8 o pojemności 4663 cmsup3/sup, 408 KM i 600 Nm momentu obrotowego, 0-100 km/h w 5,3 s, prędkość maksymalna ograniczona do 250 km/h, zużycie benzyny: 9,2 l na 100 km.

Modele 350 CDI oraz 500 będą także dostępne w wersji 4MATIC z napędem na wszystkie 4 koła. Każda wersja silnikowa wyposażona jest w 7-stopniową przekładnię automatyczną 7G-TRONIC PLUS oraz system start/stop.

Poniżej znajdziecie zaktualizowana galerię tego modelu oraz film promocyjny udostępniony przez Mercedesa.

The new CLS Shooting Brake - Mercedes-Benz original

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
  • Mercedes CLS Shooting Brake (źródło: de.autoblog.com via WCF)
[1/107]

Źródło: WCF

Komentarze (0)