Lexus LC500 Liberty Walk jest tak tłusty, że można dostać mdłości

Liberty Walk to japońska forma tuningowa, która słynie z bezkompromisowych projektów. Tak nisko i szeroko, jak to tylko możliwe - oto jej dewiza. Ten odważny styl nie przypadnie do gustu każdemu. Na widok najnowszego dzieła LW jedni umrą z zachwytu, a inni dostaną mdłości - za to emocji na pewno nie zabraknie.

Jedno z najpiękniejszych coupe w bardzo dyskusyjnym wydaniu.
Jedno z najpiękniejszych coupe w bardzo dyskusyjnym wydaniu.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

25.03.2020 | aktual.: 22.03.2023 12:09

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Lexus LC500 to bez wątpienia jedno z najpiękniejszych współczesnych coupe. Trudno zrozumieć, po co ktoś w ogóle miałby modyfikować wysmakowane linie oryginału, ale na tym właśnie polega urok tuningu. W Japonii nie brakuje motoryzacyjnych odmieńców, którzy lubią przekraczać granice dobrego smaku, a prezentowany projekt Liberty Walk jest tego najlepszym przykładem.

Luksusowe coupe zyskało bardzo odważny pakiet aerodynamiczny, na który składają się zupełnie nowe zderzaki, znacząco poszerzone nadkola i progi oraz oczywiście pokaźny spojler, pod którym znajdziemy nieco skromniejszy dyfuzor. Wszystko przymocowano nitami, by nadać projektowi bardziej surowego charakteru.

W efekcie powstało auto wyglądające jak napompowana botoksem żaba, która w wyniku nieszczęśliwego wypadku została rozpłaszczona na asfalcie. To zasługa zawieszenia airride, pozwalającego zmniejszyć prześwit do granic zdrowego rozsądku. Wisienką na torcie jest oczywiście znaczący negatyw kół, który z pewnością nie poprawia prowadzenia, ale (przynajmniej według niektórych) prezencję.

Ile trzeba zapłacić za taki zestaw? W Wielkiej Brytanii, gdzie Liberty Walk również oferuje swoje produkty, będzie to jakieś 15 tys. funtów, czyli około 75 tys. zł. Tanio nie jest, ale z pewnością znajdą się chętni wśród osób, które uwielbiają zwracać na siebie uwagę.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/4]
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (2)