Lexus IS po modyfikacjach TRD
Nowy Lexus IS zadebiutował na początku roku podczas salonu samochodowego w Detroit. Samochód w standardowej odsłonie prezentuje się dość zadziornie, jednak oddział TRD (Toyota Racing Developments) przygotował pakiet, który nadaje pojazdowi jeszcze agresywniejszego charakteru.
18.05.2013 | aktual.: 07.10.2022 21:25
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nowy Lexus IS zadebiutował na początku roku podczas salonu samochodowego w Detroit. Samochód w standardowej odsłonie prezentuje się dość zadziornie, jednak oddział TRD (Toyota Racing Developments) przygotował pakiet, który nadaje pojazdowi jeszcze agresywniejszego charakteru.
Z zewnątrz możemy dostrzec dokładki zderzaka przedniego, przestylizowane listwy progowe, spoiler na klapie bagażnika oraz zmodyfikowany zderzak tylny z wyrazistym dyfuzorem i dwiema podwójnymi końcówkami wydechu. Wszystkie te elementy poprawiają również właściwości aerodynamiczne samochodu. Nie zabrakło również 19-calowych felg aluminiowych.
Oddział TRD zadbał również o to, żeby Lexus IS lepiej się prowadził. W tym celu inżynierowie TRD zmodyfikowali układ zawieszenia i wyposażyli samochód w nowe amortyzatory i sprężyny.
Ceny pakietu aerodynamicznego zaczynają się w Japonii od 437 700 jenów (ok. 13 900 zł), a za modyfikacje zawieszenia trzeba zapłacić 288 750 jenów (ok. 9150 zł). Zestaw czterech, 19-calowych felg aluminiowych wyceniono natomiast na 527 625 jenów (ok. 16 800 zł).
Źródło: WCF