Land Rover Defender Flying Huntsman 105 Longnose - z V8 w teren

Firma Kahn Design postanowiła zamontować w Land Roverze Defenderze jednostkę V8 LS3 o pojemności 6,2 l. Niestety, pod maską nie było wystarczająco dużo miejsca. Tuner się tym jednak nie przejął.

Land Rover Defender Flying Huntsman 105 Longnose - z V8 w teren
Mariusz Zmysłowski

21.01.2015 | aktual.: 02.10.2022 12:52

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mocarny amerykański silnik rozwija ponad 400 KM. Ta moc generowana jest z dużej pojemności, która wymaga sporej przestrzeni pod maską. Dlatego Kahn Design był zmuszony wydłużyć Defendera. Auto ma teraz rozstaw osi większy o 38,1 cm niż standardowo. Właśnie stąd wzięła się nazwa tego Defendera. 105 to rozstaw osi tego monstrum podany w calach.

Obraz

Swój publiczny debiut Flying Huntsman będzie miał na targach samochodowych w Genewie. Cena ma zaczynać się w okolicach 125 tys. funtów.

Defender 105 Longnose jest początkiem nowej serii Flyging Huntsmanów od Kahn Design. Wśród nowych maszyn ma pojawić się także 4-drzwiowa wersja tego Land Rovera, której rozstaw osi również zostanie zwiększony. W ofercie tunera znajdzie się również odmiana opancerzona oraz dysponująca napędem 6x6. Czyżby Kahn chciał stworzyć godnego konkurenta dla Klasy G AMG 6x6?

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (12)