Land Rover Defender Flying Huntsman 105 Longnose - z V8 w teren
Firma Kahn Design postanowiła zamontować w Land Roverze Defenderze jednostkę V8 LS3 o pojemności 6,2 l. Niestety, pod maską nie było wystarczająco dużo miejsca. Tuner się tym jednak nie przejął.
21.01.2015 | aktual.: 02.10.2022 12:52
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Mocarny amerykański silnik rozwija ponad 400 KM. Ta moc generowana jest z dużej pojemności, która wymaga sporej przestrzeni pod maską. Dlatego Kahn Design był zmuszony wydłużyć Defendera. Auto ma teraz rozstaw osi większy o 38,1 cm niż standardowo. Właśnie stąd wzięła się nazwa tego Defendera. 105 to rozstaw osi tego monstrum podany w calach.
Swój publiczny debiut Flying Huntsman będzie miał na targach samochodowych w Genewie. Cena ma zaczynać się w okolicach 125 tys. funtów.
Defender 105 Longnose jest początkiem nowej serii Flyging Huntsmanów od Kahn Design. Wśród nowych maszyn ma pojawić się także 4-drzwiowa wersja tego Land Rovera, której rozstaw osi również zostanie zwiększony. W ofercie tunera znajdzie się również odmiana opancerzona oraz dysponująca napędem 6x6. Czyżby Kahn chciał stworzyć godnego konkurenta dla Klasy G AMG 6x6?