Land Rover Defender Flying Huntsman 105 Longnose - z V8 w teren
Firma Kahn Design postanowiła zamontować w Land Roverze Defenderze jednostkę V8 LS3 o pojemności 6,2 l. Niestety, pod maską nie było wystarczająco dużo miejsca. Tuner się tym jednak nie przejął.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Mocarny amerykański silnik rozwija ponad 400 KM. Ta moc generowana jest z dużej pojemności, która wymaga sporej przestrzeni pod maską. Dlatego Kahn Design był zmuszony wydłużyć Defendera. Auto ma teraz rozstaw osi większy o 38,1 cm niż standardowo. Właśnie stąd wzięła się nazwa tego Defendera. 105 to rozstaw osi tego monstrum podany w calach.
Swój publiczny debiut Flying Huntsman będzie miał na targach samochodowych w Genewie. Cena ma zaczynać się w okolicach 125 tys. funtów.
Defender 105 Longnose jest początkiem nowej serii Flyging Huntsmanów od Kahn Design. Wśród nowych maszyn ma pojawić się także 4-drzwiowa wersja tego Land Rovera, której rozstaw osi również zostanie zwiększony. W ofercie tunera znajdzie się również odmiana opancerzona oraz dysponująca napędem 6x6. Czyżby Kahn chciał stworzyć godnego konkurenta dla Klasy G AMG 6x6?