Kolejne nowości H‑D na 2014: Low Rider, SuperLow 1200T i Street Bob Special Edition
Harley-Davidson prezentuje trzy nowe motocykle na 2014 rok. Wprowadzenie Low Rider, SuperLow 1200T oraz StreetBob Special Edition kończy największą w historii marki H-D premierę nowych modeli.
07.03.2014 | aktual.: 08.10.2022 09:36
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na początku tego roku H-D pokazał światu dwa modele: Street 500 oraz Street 750, przygotowane przede wszystkim dla młodszych użytkowników oraz entuzjastów jazdy motocyklami H-D w warunkach miejskich. Teraz do oferty wchodzą kolejne nowości, a są nimi Low Rider, SuperLow 1200T i Street Bob Special Edition. Producent nie ujawnił jeszcze pełnej specyfikacji motocykli.
Low Rider
W 1977 roku Harley-Davidson stworzył motocykl custom przeznaczony do bezkompromisowej, ostrej jazdy, który stał się ikoną. Mowa o modelu Low Rider. Teraz ta maszyna powraca. Jednostką napędową jest Twin Cam 103, czyli silnik o pojemności 1690 ccm, generujący moment obrotowy 126 Nm. Motocykl ma regulowane siedzenie oraz wsporniki kierownicy, żeby motocyklista mógł dopasować maszynę do siebie.
SuperLow 1200T
Harley-Davidson podkreśla, że wprowadzając ten model na rynek, "daje większej grupie klientów jeszcze większą szansę na przeżycie turystycznej przygody". W skład wyposażenia standardowego wchodzą zdejmowana przednia szyba, zamykane kufry oraz opony turystyczne Michelin Scorcher 11T. Motocykl będzie można z łatwością dostosować dzięki akcesoryjnym zaczepom, które pozwalają na zamontowanie zdejmowanych opcjonalnych kufrów i oparć. Silnik to Evolution V-Twin o pojemności 1200 ccm.
Producent deklaruje, że model ten waży 53,5 kg mniej od najlżejszego motocykla turystycznego Harley-Davidson Big Twin, co czyni SuperLow najlżejszą maszyną turystyczną w ofercie.
Street Bob Special Edition
Street Bob Special Edition daje możliwość pełnej personalizacji. Producent postawił na silnik Twin Cam 103, odlewane 5-ramienne koła i dwukolorowy lakier z grafikami.
W nowym motocyklu pozostały wszystkie charakterystyczne elementy stylistyczne surowego modelu Street Bob, takie jak ścięty tylny błotnik, zbiornik paliwa Fat Bob i lakierowany na czarno silnik. Płaska kierownica typu drag zastąpiła seryjną kierownicę mini-ape i obniżyła sylwetkę motocykla, a miejsce seryjnego siodła zajęło dwuosobowe siodło Badlander.