Škoda Karoq Scout z oficjalnym cennikiem. Tylko dwa silniki
Seryjny napęd na cztery koła, tryb jazdy po bezdrożach i dodatkowe osłony to główne różnice pomiędzy zwykłą Škodą Karoq a jej wersją Scout. Czesi zadbali o tych użytkowników SUV-ów, którzy biorą pod uwagę zjechanie z asfaltu. W ofercie dwie wersje silnikowe.
07.03.2019 | aktual.: 28.03.2023 11:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nowa wersja Škody Karoq wzbogaca cennik mniejszego z oferowanych przez czeską markę SUV-ów. Zwolennicy benzyny będą mogli zdecydować się tylko na jeden wariant. To samochód z silnikiem 1.5 TSI o mocy 150 KM oraz automatyczną skrzynią DSG o 7 przełożeniach. Tak skonfigurowany samochód kosztuje 127 900 zł.
Škoda Karoq Scout z silnikiem wysokoprężnym dostępny jest z manualną, 6-biegową skrzynią lub automatem DSG o 7 przełożeniach. W obydwu przypadkach pod maską pracuje silnik 2.0 TDI o mocy 150 KM. Cena samochodu z ręczną skrzynią biegów to 132 850 zł, a z automatem 140 350 zł.
Co zyskujemy w wersji Scout? Tak skonfigurowana Škoda Karoq posiada w standardzie napęd 4x4 i układ Driving Mode Select, który pozwala dobrać profil trybu jazdy do nawierzchni. Samochód otrzymał również 18-calowe aluminiowe obręcze, relingi dachowe w srebrnym kolorze, a także lusterka i listwy wokół szyb w tej barwie, kamerę i czujniki cofania, reflektory wykonane w technologii LED wraz z systemem automatycznego włączania i wyłączania świateł drogowych czy przyciemnione tylne szyby.
Standardem jest również radio Bolero z dotykowym ekranem o przekątnej 8 cali i funkcja SmartLink+, pozwalająca korzystać z zasobów telefonu za pomocą ekranu głównego.
Wśród dodatkowo płatnych opcji Škody Karoq Scout znajdziemy m.in. funkcję monitorowania martwego pola w lusterkach i system wspomagania przy wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego (1600 zł), asystenta pasa ruchu (1600 zł), adaptacyjny tempomat (1200 zł lub 2600 zł – w zależności od wersji), elektrycznie zwalniany i odchylany hak holowniczy (3600 zł), zawieszenie adaptacyjne (4000 zł) czy virtual cockpit (1850 zł).