Škoda Fabia Monte Carlo wyceniona w Polsce. Styl i wyposażenie kosztują

Dynamicznie wystylizowana wersja Monte Carlo oficjalnie dołączyła do polskiego cennika Fabii. Do wyboru jest łącznie pięć wersji napędowych, a przy topowym, 150-konnym silniku, bez problemu przekroczyć barierę 100 tys. zł.

Škoda Fabia Monte Carlo
Škoda Fabia Monte Carlo
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Škoda
Aleksander Ruciński

17.02.2022 | aktual.: 14.03.2023 13:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

75 100 zł - to minimalna kwota jaką trzeba przygotować na zakup nowej Škody Fabii Monte Carlo. Cena dotyczy wersji z benzynowym, wolnossącym silnikiem 1.0 MPI. Poza tym do wyboru są jeszcze trzy opcje napędu, wliczając w to topowe wydanie 1.5 TSI 150 KM.

Jak wynika z cennika, jest ono parowane wyłącznie z automatyczną przekładnią DSG. Pośrodku mamy natomiast, 95-konną i 110-konną jednostkę 1.0 TSI. Ta druga może być łączona zarówno z automatem, jak i skrzynią manualną.

Škoda Fabia Monte Carlo - ceny minimalne wersji silnikowych:

  • 1.0 MPI 80 KM M5 - od 62 000 zł
  • 1.0 TSI 95 KM M5 - od 69 050 zł (brak w bazowej wersji wyposażenia)
  • 1.0 TSI 110 KM M6 - od 67 000 zł
  • 1.0 TSI 110 KM DSG7 - od 75 500 zł
  • 1.5 TSI 150 KM DSG7 - od 92 900 zł

Wyposażenie jest całkiem bogate. Do pełni szczęścia brakuje jednak kilku elementów znanych z topowej odmiany Style, takich jak automatyczna klimatyzacja, system bezkluczykowy czy fotel pasażera z regulacją wysokości. Typowo dla nowej Fabii nie zabraknie za to systemów wsparcia kierowcy.

Škoda Fabia Monte Carlo
Škoda Fabia Monte Carlo© mat. prasowe / Škoda

Škoda Fabia Monte Carlo - wyposażenie

Klienci decydujący się na wersję Monte Carlo mogą liczyć przede wszystkim na manualną klimatyzację, asystent pasa ruchu, system front assist, wykrywanie zmęczenia kierowcy, czujnik zmierzchu i deszczu, reflektory LED, tylne czujniki parkowania, tempomat, 3-ramienną kierownicę z przyciskami, 8-calowy ekran multimediów i 16-calowe felgi.

Bez wątpienia jest to najdroższe wydanie w historii Fabii, ale też jedno z najatrakcyjniejszych. Chętni na ten wariant mogą już składać zamówienia.

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (9)