Klienci Forda są najbardziej lojalni w USA
Ktoś kiedyś obliczył, że nakłonienie klienta do ponownego wyboru produktu danej marki jest kilkakrotnie tańsze od znalezienia nowego klienta. Doskonale radzi sobie z tym Ford, będący marką z najbardziej wiernymi klientami w Stanach Zjednoczonych.
30.03.2013 | aktual.: 13.10.2022 10:21
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ktoś kiedyś obliczył, że nakłonienie klienta do ponownego wyboru produktu danej marki jest kilkakrotnie tańsze od znalezienia nowego klienta. Doskonale radzi sobie z tym Ford, będący marką z najbardziej wiernymi klientami w Stanach Zjednoczonych.
Kiedy do Stanów Zjednoczonych zaczęły trafiać auta produkcji japońskiej, Amerykanie zostali podzieleni na dwa obozy. Jedni chętnie kupowali lepiej wyposażone i niezawodne Toyoty czy Hondy, podczas gdy drudzy zaciekle bronili tego co amerykańskie.
Według badań przeprowadzonych przez Experian Automotive, Ford jest marką, wobec której klienci pozostają najbardziej wierni, jeśli chodzi o amerykański rynek motoryzacyjnych. Instytut badawczy z Dublina stwierdził, że aż 47,9% klientów pozostaje wiernych Fordowi i Lincolnowi.
Na drugim miejscu rankingu lojalności znajdują się General Motors oraz Chrysler. Oba koncerny mocą poszczycić się ilością 47,7% klientów, którzy szukając nowego auta ponownie wybierają tę samą markę. Na trzecim miejscu znalazła się Toyota z wynikiem 46,9%.
Na korzyść Forda przemawia jeszcze jedna ciekawostka. Według badań aż 60% klientów decydujących się na zakup Forda Fusion deklaruje, że ich następnym autem znowu będzie Ford. Jak to się u nas mówi - nie każda morda...?
Źródło: Carscoops