Kamper z kabiną dostawczaka, czy tzw. integra? Każda z opcji ma swoje wady i zalety

Zachar Zawadzki porównał dwa rodzaje kamperów różniące się kabiną i sposobem jej połączenia z przestrzenią mieszkalną. W czym integra jest lepsza od pół-integry? Czy warto dopłacać do droższej opcji? Przekonajcie się sami.

Platforma Autokult

30.05.2020 | aktual.: 01.10.2022 08:45

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Popularne kampery bazują na pojazdach dostawczych, co w konstrukcji można zauważyć od razu. Połączenie seryjnej kabiny z zabudową mieszkalną określane w branży mianem pół-integry to zdecydowanie najpopularniejszy rodzaj kampera w Europie. Nie wszyscy wiedzą jednak o istnieniu alternatywy w postaci integry, czyli kampera, w którym kabina stanowi spójną całość z zabudową.

Zachar Zawadzki sprawdził, czy mimo wyższej ceny warto wziąć pod uwagę taką konstrukcję. Przeanalizował też wady i zalety każdego z rozwiązań. Jeśli chcecie dowiedzieć się, która z opcji bardziej przypadnie wam do gustu, obejrzyjcie powyższe wideo.

Komentarze (6)