Kahn LE Range Rover Sport - pump it up!
Kahn Design to jedna z najbardziej zachowawczych i jednocześnie najbardziej wyrafinowanych tunerów. Brytyjska firma wspiera rodzimą produkcję i lubuje się w Land Roverach. Tym razem na warsztat wzięto Range Rovera Sport z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 3,0 l.
16.09.2012 | aktual.: 12.10.2022 16:59
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kahn Design to jedna z najbardziej zachowawczych i jednocześnie najbardziej wyrafinowanych tunerów. Brytyjska firma wspiera rodzimą produkcję i lubuje się w Land Roverach. Tym razem na warsztat wzięto Range Rovera Sport z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 3,0 l.
Tak naprawdę jednak jednostka napędowa nie ma żadnego znaczenia, bowiem specjaliści z Kahn Design nie ingerowali w pracę jednostki napędowej, trochę szkoda, jednak do wyboru jest jeszcze pięciolitrowy silnik V8 wspomagany kompresorem.
Brytyjczycy skupili się na stylistyce i teraz Range Rover Sport robi jeszcze większe wrażenie na drodze i nie ma kompleksów nawet przed super SUV-ami pokroju BMW X6 M. Nadwozie zostało napompowane pakietem aerodynamicznym z dłuższym przednim spojlerem, co w połączeniu z progami i poszerzonymi nadkolami optycznie obniża auto.
Drapieżność potęgują diody LED wkomponowane w nadkola na wysokości zderzaka czy czarna siatka z obramowaniem stylizowanym na włókno węglowe, zastępująca przedni grill. Ciemne akcenty dodają akcyjności prezentowanemu na zdjęciach Range Roverowi.
Jest ich jeszcze więcej - klamki, lusterka, przyciemnione szyby czy wreszcie specjalność Kahn Design, czyli felgi. Kahn LE Range Rover Sport 3,0 SDV6 RSE wyposażony jest w 22-calowe matowe obręcze Kahn RS 600. W oczy rzuca się także układ wydechowy z czterema końcówkami.
We wnętrzu pojawiła się przeszyta białą nicią, czarna skórzana tapicerka, która zdobi nawet boczki drzwiowe czy daszek nad konsolą zegarów. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie.
Źródło: WCF