Jeździsz Volvo? W sprawie kolizji i naprawy auta dzwoń… do Volvo!

Dlaczego taka usługa nie działa u każdego producenta samochodów od lat? Przecież rozwiązanie to jest tak proste, że aż genialne. Chodzi o nową ofertę, w której w przypadku wypadku lub kolizji wystarczy zadzwonić do Volvo, a oni się wszystkim za nas zajmą.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

24.04.2023 | aktual.: 25.04.2023 11:36

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jak dzisiaj zachowujemy się w przypadku wypadku czy kolizji? Początkowo jesteśmy zdezorientowani, szukamy informacji o tym, jaka powinna być kolejność zgłoszeń, czy najpierw znaleźć warsztat – i oczywiście, jak wybrać taki godny zaufania – czy może najpierw zgłosić szkodę do ubezpieczyciela. Która ścieżka jest najlepsza, aby nasz samochód został naprawiony profesjonalnie, żeby cała rodzina mogła nim nadal podróżować, bezpiecznie i komfortowo? Racja, to sytuacja stresująca i zagmatwana. Chyba, że jeździsz Volvo – w tej marce jest to od teraz banalnie proste!

Bezpieczeństwo w stylu Volvo

Jak zwykle – najlepiej zacząć od początku. Szwedzka marka od dziesięcioleci słynie z samochodów bezpiecznych, w których stosowane są najnowsze rozwiązania techniczne, pozwalające zminimalizować skutki wypadków i kolizji. To właśnie Volvo stwierdziło, że wkrótce ich samochody będą zapewniały taki poziom bezpieczeństwa, że na drogach nie straci życia nikt, kto porusza się autem ich marki. Takich zapewnień nie dają firmy, które nie są pewne swoich produktów.

Żeby jednak samochód był bezpieczny, musi być odpowiednio serwisowany, a także naprawiany zgodnie z procedurami i z wykorzystaniem oryginalnych części. Tylko to daje gwarancję utrzymania samochodu w stanie najwyższej sprawności i zapewni równie dobre cechy bezpieczeństwa, jak w przypadku samochodu nowego. Jak więc sprawić, żeby samochód Volvo był cały czas niezawodny, a do tego co zrobić, żeby w razie wypadku i konieczności naprawy samochodu nie przejmować się formalnościami? To proste – wystarczy zadzwonić do Volvo na bezpłatny numer (+48 662 300 300).

© materiały partnera

Jak działa nowa usługa?

W przypadku wypadku lub kolizji zadzwoń do Volvo – przedstawiciel firmy załatwi za Ciebie wszystkie formalności, autoryzowany serwis naprawi Twój samochód zgodnie z najlepszymi praktykami i przy użyciu oryginalnych, certyfikowanych części, a Ty będziesz mógł cieszyć się spokojem ducha – w trakcie naprawy oraz podczas przyszłych podróży ze swoją rodziną. Brzmi sensownie? Jak najbardziej.

Najważniejsze jest jednak to, że aby skorzystać z takiej usługi trzeba spełnić tylko jeden warunek – posiadać samochód Volvo. Nie musi być to auto serwisowane w danym ASO marki. Nie musi być niemal nowe, a więc objęte ciągle fabryczną gwarancją. Nie trzeba też wybierać dodatkowych pakietów ani rozszerzonej ochrony. Nie ważne też, w jakim towarzystwie ubezpieczeniowym mamy wykupioną polisę na samochód – Volvo i tak zajmie się naprawą za nas.

© materiały partnera

Wypadki to sytuacje niebezpieczne i stresujące, ale przede wszystkim wciąż bardzo powszechne. Nie ważne, że jesteśmy doświadczonymi i uważnymi kierowcami – kraksa spotka nas wtedy najpewniej z ręki innego, mniej ostrożnego kierującego. Dzięki Volvo można poczuć się jednak spokojnej, bo w tak trudnej sytuacji skorzystamy ze wsparcia konsultanta. Wystarczy skontaktować się z Volvo za pomocą podanego numeru telefonu (+48 662 300 300) lub z poziomu systemów w samochodzie – korzystając z aplikacji Volvo Cars App lub wciskając przycisk On Call, montowany na podsufitce samochodów szwedzkiej marki.

Wspomniany konsultant nie tylko podpowie nam, jak zachować się w danej sytuacji, ale przede wszystkim przejmie od nas tematy związany z naprawą samochodu i rozliczeniem z Towarzystwem Ubezpieczeniowym – niezależnie od tego, w jakiej firmie mamy zawartą polisę, ani czy naprawa będzie prowadzona z OC czy AC. Volvo sprawy formalne bierze na siebie. Co więcej, samochód zostanie naprawiony przy użyciu oryginalnych części, na które marka daje – uwaga – dożywotnią gwarancję!

To z pewnością kolejna sytuacja, w której szwedzka marka udowadnia swoje niezwykle aktywne uczestnictwo w poprawie bezpieczeństwa na drogach i zwiększania komfortu podróżujących, a także daje do rąk kierowcy kolejny argument, aby przy kolejnym zakupie wybrać właśnie samochód Volvo.

Usługa dotyczy posiadaczy samochodów marki Volvo.