Jak wulkan – Project Kahn Evoque Vesuvius (2012)

Firma Kahn Design nie pozwala o sobie zapomnieć. Właśnie zaprezentowała kolejny już pakiet modyfikacji do popularnego modelu Range Rovera – Evoque’a. Czym tym razem zaskoczył tuner?

Jak wulkan – Project Kahn Evoque Vesuvius (2012)
Olgierd Lachowski

30.04.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Firma Kahn Design nie pozwala o sobie zapomnieć. Właśnie zaprezentowała kolejny już pakiet modyfikacji do popularnego modelu Range Rovera – Evoque’a. Czym tym razem zaskoczył tuner?

Na pewno nie ulepszeniami silnika. Od strony mechanicznej auto jest prawie całkiem seryjne, a wyjątkiem jest tylko sportowo brzmiący układ wydechowy. Studio tuningowe nie poinformowało, jaką jednostkę napędową ma pod maską ten Evoque, ale i tak nie ma to znaczenia, skoro jest ona seryjna.

Obraz

Nadwozie w kolorze pomarańczowym będzie na pewno szybko zauważone na drogach. Dodatkowo elementami, które mają podnosić atrakcyjność, są takie detale jak część przedniego zderzaka czy tylny „dyfuzor” pomalowane na szaro. Znikają one jednak gdzieś w cieniu aluminiowych wieloramiennych felg RSXF o rozmiarze 9,0 x 21” na obu osiach.

Obraz

Równie interesujące, a może nawet ciekawsze od karoserii jest wnętrze brytyjskiego SUV-a. A wszystko dlatego, że w środku króluje skóra, ale nie zabrakło także bardzo pożądanej przez klientów Alcantary. Tym drugim materiałem pokryto częściowo oparcia i siedziska foteli, dzięki czemu nawet przy dynamicznej jeździe pasażerowie nie będą przesuwać się na siedzeniach na boki. Alcantara znajduje się też na desce rozdzielczej, jednak nie pokryto nią kierownicy, co ułatwiłoby jej trzymanie.

Obraz

W pozostałych miejscach znajduje się dwukolorowa, częściowo pikowana skóra. Kolorystycznie kabina pasażerska po trosze nawiązuje do nadwozia, bo na fotelach są wąskie paski pomarańczowej skóry. Pomarańczowy kolor mają także zegary Evoque’a.

Obraz

Jak zawsze Kahn Design każe sporo płacić za swoje usługi. W tym przypadku gotowy samochód został wyceniony na prawie 49 000 funtów. To dość dużo, zważywszy że jednostka napędowa nie została ulepszona.[block position="inside"]5797[/block]

Źródło artykułu:WP Autokult
tuningLand RoverRange Rover
Komentarze (0)