IMSA Mercedes-Benz G63 AMG (2015) podkręcony do 730 KM

Gelenda to terenowy samochód, który na rynku ewoluuje od 1979 roku. Przy każdej kolejnej generacji zmiany są minimalne. Na rewolucje pozwalają sobie jedynie tunerzy. Do listy zmodyfikowanych Klas G dołączył model od IMSA.

IMSA Mercedes-Benz G63 AMG (2015) podkręcony do 730 KM
Mariusz Zmysłowski

04.06.2015 | aktual.: 02.10.2022 10:01

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Auto zostało uzbrojone w pakiet stylistyczny, którego niektóre elementy za dodatkową opłatą mogą zostać wykonane z włókna węglowego. W skład zestawu wchodzi przednia i tylna atrapa zderzaka, osłony podwozia, dodatkowe nadkola, schodki po bokach, oraz nowe obudowy lusterek. Całość osadzono na 22-calowych autorskich felgach IMSA, obutych w opony w rozmiarze 305/40 R22.

IMSA G63 AMG

Gelenda otrzymała od IMSA nie tylko zestaw dodatków stylistycznych. Klasę G dotknęły też modyfikacje mechaniczne. 5,5-litrowe V8 biturbo uzbrojono w nowy układ wydechowy, dolotowy, nowe turbosprężarki i intercooler. Na koniec do komputera wprowadzono autorskie oprogramowanie sterujące pracą silnika. Wszystkie te zmiany pozwoliły osiągnąć 730 KM i 1035 Nm.

Terenowy klasyk dostał także nowe zawieszenie. Składa się ono z podzespołów wykonanych przez IMSA oraz tłumików zapewniających maksimum komfortu.

Obraz

Tuner zajął się także wnętrzem Klasy G. Zamiast tylnej kanapy wstawił dwa przednie fotele, przez co Gelenda stała się autem 4-osobowym i bardziej komfortowym. Tuner zrezygnował ze skóry przygotowanej przez Mercedesa i dodał nową tapicerkę od siebie.

IMSA nie podaje w informacji prasowej ceny modyfikacji.

IMSA Mercedes-Benz G63 AMG (2015) - galeria zdjęć

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/8]
Komentarze (0)