Ile kosztuje Ford Kuga? Kompaktowy SUV w promocyjnym cenniku na koniec 2022 r.

Ford Kuga jest jednym z tych SUV-ów, który daje klientom duży wybór jednostek napędowych. Oprócz klasycznego benzyniaka i diesla, do wyboru jest także zwykła hybryda oraz hybryda plug-in. Żadna z nich nie należy niestety do tanich.

Ford Kuga
Ford Kuga
Źródło zdjęć: © Autokult | Filip Buliński
Filip Buliński

01.12.2022 | aktual.: 01.12.2022 23:10

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Czasy, gdy kompaktowy SUV kosztował poniżej 100 tys. zł praktycznie się skończyły. Jednym z przykładów jest Ford Kuga. SUV z owalem na masce startuje od 137 500 zł i należy zaznaczyć, że jest to kwota z cennika promocyjnego. Cena dotyczy 3-cylindrowego, 150-konnego benzyniaka z 6-biegową, manualną skrzynią i napędem na przednią oś. Drogo robi się, gdy celujemy w kupno hybrydy - przekroczenie 200 tys. zł jest formalnością.

Ford Kuga – ceny dla wersji silnikowych

Benzyna:

  • 1.5 EcoBoost 150 KM 6MT FWD - Titanium od 137 500 zł

Diesel:

  • 2.0 EcoBlue 120 KM 8AT FWD - Titanium od 157 230 zł
  • 2.0 EcoBlue 120 KM 8AT AWD - Titanium od 166 230 zł

Hybryda:

  • 2.5 Hybrid 190 KM eCVT FWD - Titanium X od 186 200 zł
  • 2.5 Hybrid 190 KM eCVT AWD - Titanium X od 195 200 zł
  • 2.5 Plug-in Hybrid 225 KM eCVT FWD - Titanium X od 195 700 zł

Ford daje też spory wybór wersji wyposażeniowych, jednak nie każda dostępna jest ze wszystkimi silnikami. Podstawowego benzyniaka nie dostaniemy w topowej odmianie Vignale, obie wersje jednostki wysokoprężnej występują jedynie w odmianach Titanium oraz ST-Line, natomiast hybryd nie dostaniemy w wydaniu Titanium oraz ST-Line. Choć Kuga nie należy do tanich aut, to broni się stosunkowo bogatym wyposażeniem w podstawie.

Ford Kuga - ceny wersji wyposażeniowych

  • Titanium - od 137 500 zł - w podstawowej wersji możemy liczyć m.in. na system utrzymania pasa ruchu, tempomat, LED-owe reflektory, 8-calowy ekran systemu multimedialnego opartego na SYNC 3.2 z nawigacją, obsługę Apple Car Play i Android Auto, 12,3-calowe cyfrowe zegary, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, elektrycznie składane i podgrzewane fotochromatyczne lusterka boczne, przednie i tylne czujniki parkowania wraz z kamerą cofania, skórzaną kierownicę oraz bezkluczykowy system dostępu do auta.
  • Titanium X - od 149 000 zł - w tej wersji dostaniemy dodatkowo automatyczne światła drogowe, LED-owe światła przeciwmgielne, nagłośnienie Bang&Olufsen, przyciemniane szyby z tyłu, elektryczne sterowanie fotela kierowcy oraz elektrycznie otwieraną klapę bagażnika.
  • ST-Line - od 145 100 zł - ta wersja nadaje Kudze sportowego sznytu ale wyposażeniowo pozycjonowana jest na podobnym poziomie, co podstawowy Titanium. Poza tym, co zawiera bazowa wersja, tu znajdziemy m.in. sportowe zawieszenie, LED-owe światła przeciwmgielne, kierownicę i drążek zmiany biegów w stylizacji ST-Line, zewnętrzny pakiet stylizacyjny ST-Line, sportowe końcówki wydechu oraz czarne wykończenie zewnętrznych detali.
  • ST-Line X - od 156 600 zł - z kolei ta wersja jest wyposażeniowo odpowiednikiem Titanium X, wzbogacono dodatkowo o sportowo stylizowane elementy. Dlatego względem zwykłego ST-Line znajdziemy tu m.in. automatyczne światła drogowe, nagłośnienie Bang&Olufsen, przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia, elektrycznie sterowany fotel kierowcy czy elektrycznie sterowaną klapę bagażnika.
  • Vignale - od 198 700 zł - topowa odmiana występuje tylko w hybrydowych odmianach i zawiera m.in. elektrycznie podgrzewaną przednią szybę, lusterka boczne z pamięcią położenia, podgrzewaną kierownicę, przednie fotele oraz skrajne tylne, a także zewnętrzny pakiet stylizacyjny Vignale.
informacjeFordFord Kuga
Komentarze (2)