Ile kosztuje Ford Kuga? Kompaktowy SUV w promocyjnym cenniku na koniec 2022 r.
Ford Kuga jest jednym z tych SUV-ów, który daje klientom duży wybór jednostek napędowych. Oprócz klasycznego benzyniaka i diesla, do wyboru jest także zwykła hybryda oraz hybryda plug-in. Żadna z nich nie należy niestety do tanich.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Czasy, gdy kompaktowy SUV kosztował poniżej 100 tys. zł praktycznie się skończyły. Jednym z przykładów jest Ford Kuga. SUV z owalem na masce startuje od 137 500 zł i należy zaznaczyć, że jest to kwota z cennika promocyjnego. Cena dotyczy 3-cylindrowego, 150-konnego benzyniaka z 6-biegową, manualną skrzynią i napędem na przednią oś. Drogo robi się, gdy celujemy w kupno hybrydy - przekroczenie 200 tys. zł jest formalnością.
Ford Kuga – ceny dla wersji silnikowych
Benzyna:
- 1.5 EcoBoost 150 KM 6MT FWD - Titanium od 137 500 zł
Diesel:
- 2.0 EcoBlue 120 KM 8AT FWD - Titanium od 157 230 zł
- 2.0 EcoBlue 120 KM 8AT AWD - Titanium od 166 230 zł
Hybryda:
- 2.5 Hybrid 190 KM eCVT FWD - Titanium X od 186 200 zł
- 2.5 Hybrid 190 KM eCVT AWD - Titanium X od 195 200 zł
- 2.5 Plug-in Hybrid 225 KM eCVT FWD - Titanium X od 195 700 zł
Ford daje też spory wybór wersji wyposażeniowych, jednak nie każda dostępna jest ze wszystkimi silnikami. Podstawowego benzyniaka nie dostaniemy w topowej odmianie Vignale, obie wersje jednostki wysokoprężnej występują jedynie w odmianach Titanium oraz ST-Line, natomiast hybryd nie dostaniemy w wydaniu Titanium oraz ST-Line. Choć Kuga nie należy do tanich aut, to broni się stosunkowo bogatym wyposażeniem w podstawie.
Ford Kuga - ceny wersji wyposażeniowych
- Titanium - od 137 500 zł - w podstawowej wersji możemy liczyć m.in. na system utrzymania pasa ruchu, tempomat, LED-owe reflektory, 8-calowy ekran systemu multimedialnego opartego na SYNC 3.2 z nawigacją, obsługę Apple Car Play i Android Auto, 12,3-calowe cyfrowe zegary, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, elektrycznie składane i podgrzewane fotochromatyczne lusterka boczne, przednie i tylne czujniki parkowania wraz z kamerą cofania, skórzaną kierownicę oraz bezkluczykowy system dostępu do auta.
- Titanium X - od 149 000 zł - w tej wersji dostaniemy dodatkowo automatyczne światła drogowe, LED-owe światła przeciwmgielne, nagłośnienie Bang&Olufsen, przyciemniane szyby z tyłu, elektryczne sterowanie fotela kierowcy oraz elektrycznie otwieraną klapę bagażnika.
- ST-Line - od 145 100 zł - ta wersja nadaje Kudze sportowego sznytu ale wyposażeniowo pozycjonowana jest na podobnym poziomie, co podstawowy Titanium. Poza tym, co zawiera bazowa wersja, tu znajdziemy m.in. sportowe zawieszenie, LED-owe światła przeciwmgielne, kierownicę i drążek zmiany biegów w stylizacji ST-Line, zewnętrzny pakiet stylizacyjny ST-Line, sportowe końcówki wydechu oraz czarne wykończenie zewnętrznych detali.
- ST-Line X - od 156 600 zł - z kolei ta wersja jest wyposażeniowo odpowiednikiem Titanium X, wzbogacono dodatkowo o sportowo stylizowane elementy. Dlatego względem zwykłego ST-Line znajdziemy tu m.in. automatyczne światła drogowe, nagłośnienie Bang&Olufsen, przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia, elektrycznie sterowany fotel kierowcy czy elektrycznie sterowaną klapę bagażnika.
- Vignale - od 198 700 zł - topowa odmiana występuje tylko w hybrydowych odmianach i zawiera m.in. elektrycznie podgrzewaną przednią szybę, lusterka boczne z pamięcią położenia, podgrzewaną kierownicę, przednie fotele oraz skrajne tylne, a także zewnętrzny pakiet stylizacyjny Vignale.