Hummer H2 o trzech osiach!
Hummer H2 po raz pierwszy zadebiutował na targach w Detroit, dokładnie 10 lat temu. Pierwsze wersje produkcyjne zjechały z taśm fabryki 2 lata później. Do napędzania tego potwora służył silnik V8 Vortec o pojemności 6-litrów. Minimalna moc takiej konfiguracji to 321KM. Oczywiście nie trzeba dodawać, że H2 cechował się stałym napędem na wszystkie koła. Model widoczny na zdjęciu powyżej różni się jednak od typowego Hummera. Czym? Chyba każdy zdążył już zauważyć. Made in China? Nie. Made in Japan, a to już spora różnica.
11.05.2010 | aktual.: 02.10.2022 20:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Hummer H2 po raz pierwszy zadebiutował na targach w Detroit, dokładnie 10 lat temu. Pierwsze wersje produkcyjne zjechały z taśm fabryki 2 lata później. Do napędzania tego potwora służył silnik V8 Vortec o pojemności 6-litrów. Minimalna moc takiej konfiguracji to 321KM. Oczywiście nie trzeba dodawać, że H2 cechował się stałym napędem na wszystkie koła. Model widoczny na zdjęciu powyżej różni się jednak od typowego Hummera. Czym? Chyba każdy zdążył już zauważyć. Made in China? Nie. Made in Japan, a to już spora różnica.
Normalny H2 posiada cztery koła. Nasz bohater ma ich aż 6! Twórcami tej modyfikacji są ludzie z japońskiego studia 213 Motoring. Mówią oni, iż jest to idealny samochód np. na bal maturalny. Oczywiście trzeba było odpowiednio przedłużyć pojazd, aby pod karoserią zmieściła się jeszcze jedna oś. Do tego dorzucono stylowy bodykit, nowy wydech i tuzin świateł na przedzie.
We wnętrzu - klasycznie. Skóra, pluszowe dywaniki, duże telewizory i odpowiednio wyposażony barek. W sam raz na imprezę.[block position="inside"]9038[/block]
Źródło: carscoop