Honda wycofuje ponad milion samochodów w USA. Chodzi o poważną usterkę

Japoński producent podjął decyzję o wycofaniu liczby części samochodów, które trafiły na amerykański rynek. Ten problem ciągnie się za nimi już od 6 lat.

Japończycy borykają się z wadliwą kamerką już od kilku lat
Japończycy borykają się z wadliwą kamerką już od kilku lat
Źródło zdjęć: © Pixabay

23.06.2023 | aktual.: 24.06.2023 07:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Honda wycofuje 1,2 miliona pojazdów w Stanach Zjednoczonych z powodu potencjalnego problemu z obrazem z kamery cofania. Dotyczy to niektórych pojazdów w modelach: Odyssey 2018-2023, Pilot 2019-2022 i Passport 2019-2023. Z powodu wadliwego złącza kabla koncentrycznego do komunikacji obraz z kamery cofania może nie pojawiać się na wyświetlaczu.

Japońska marka rozszerzyła gwarancję na pojazdy dotknięte tym problemem już w 2021 roku. Producent przyznał, że otrzymał ponad 270 tys. roszczeń gwarancyjnych związanych z usterką między majem 2017 roku a czerwcem 2023 roku. Nie ma jednak doniesień o obrażeniach lub zgonach, których miałaby być przyczyną.

Jak podaje serwis Reuters "Dealerzy zainstalują ulepszoną wiązkę przewodów między istniejącymi połączeniami wyświetlacza audio i terminala pojazdu oraz osłonę prostującą złącze kabla pojazdu, aby prawidłowo podłączyć wyświetlacz audio".

Komentarze (0)