Honda CR‑Z Mugen RR - nowe zdjęcia i informacje
Na początku lipca Honda wraz ze swoim nadwornym tunerem - Mugenem - zaprezentowała koncepcyjną odsłonę usportowionej Hondy CR-Z w odmianie RR. Dzisiaj prezentujemy najnowsze zdjęcia i nowe informacje dotyczące mocniejszej odmiany tej hybrydy.
02.08.2011 | aktual.: 07.10.2022 18:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na początku lipca Honda wraz ze swoim nadwornym tunerem - Mugenem - zaprezentowała koncepcyjną odsłonę usportowionej Hondy CR-Z w odmianie RR. Dzisiaj prezentujemy najnowsze zdjęcia i nowe informacje dotyczące mocniejszej odmiany tej hybrydy.
Samochód jest jeszcze bardziej agresywną odsłoną konceptu CR-Z Mugen - stąd też podwójne R w nazwie. Pojazd wyróżnia się dość rozbudowanym body-kitem i oczywiście kilkoma modyfikacjami mechanicznymi. Jednak niestety i w tym przypadku Honda jak na razie nie planuje wypuszczenia podobnej wersji na rynek.
Bardziej sportowy wygląd prezentowana Honda zawdzięcza zmodyfikowanym zderzakom, nowym listwom progowym, błotnikom z otworami wentylacyjnymi i ogromnemu spoilerowi z tyłu. Co więcej, zarówno maska samochodu, klapa bagażnika jak i drzwi zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu masa pojazdu powinna nieznacznie się obniżyć. Aby poprawić właściwości aerodynamiczne hybrydowej Hondy, inżynierowie Mugena zainstalowali pod pojazdem specjalną, płaską, karbonową podłogę, niwelującą zawirowania powietrza powstające pod samochodem.
Uwagę zwracają także czarne, 18-calowe felgi aluminiowe, dwie centralnie umiejscowione końcówki wydechu oraz rzucający się w oczy pomarańczowy lakier o nazwie Valencia Orange Pearl. CR-Z Mugen RR został także wyposażony w sportowe zawieszenie oraz wydajniejsze hamulce.
We wnętrzu prezentowanego samochodu zainstalowano sportowe fotele wykończone pomarańczową skórą i czarną alcantarą. W kabinie znalazło się także miejsce dla akcentów wykonanych z włókna węglowego.
Niestety Honda jak na razie milczy odnośnie modyfikacji silnika i osiągów, jednak najprawdopodobniej standardowa 1,5-litrowa jednostka benzynowa wspomagana układem IMA została tutaj wzmocniona w sposób identyczny jak koncept CR-Z Mugen - czyli do 200 KM i 245 Nm momentu obrotowego.
Źródło: Carscoop