Hamann i Fostla tworzą potwora - 650‑konne BMW M6 F13

BMW M6 F12 i F13 jest na rynku już od 3 lat. Przez ten czas zajęło się nim wielu tunerów, w tym sam Hamann. Z pewnością pamiętacie nasz test potężnej wersji Mirr6r. Teraz Hamann wziął na warsztat M6 wspólnie z firmą Fostla.

[h2]Hamann Mirr6r na bazie BMW M6 - test[/h2]
[h2]Hamann Mirr6r na bazie BMW M6 - test[/h2]
Mariusz Zmysłowski

17.07.2015 | aktual.: 02.10.2022 09:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Fostla odpowiadała za oklejenie auta połyskującą granatową folią. Wykonała ona również przyciemnienie szyb.
Fostla odpowiadała za oklejenie auta połyskującą granatową folią. Wykonała ona również przyciemnienie szyb.
Pod maską poprawki wprowadzili specjaliści Hamanna. Podkręcili oni 4,4-litrowe V8 do poziomu 650 KM i 850 Nm.
Pod maską poprawki wprowadzili specjaliści Hamanna. Podkręcili oni 4,4-litrowe V8 do poziomu 650 KM i 850 Nm.
Lepsze parametry silnika pozwalają osiągnąć z pewnością znacznie lepsze czasy przyspieszeń niż w standardowym M6. Przypomnijmy, że zwykła, o ile tak można powiedzieć o tej maszynie ze stajni M, Szóstka w topowej odmianie osiąga 100 km/h w 3,9 s.
Lepsze parametry silnika pozwalają osiągnąć z pewnością znacznie lepsze czasy przyspieszeń niż w standardowym M6. Przypomnijmy, że zwykła, o ile tak można powiedzieć o tej maszynie ze stajni M, Szóstka w topowej odmianie osiąga 100 km/h w 3,9 s.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
tuninggaleria zdjęćBMW
Komentarze (4)